Πασίγνωστος Έλληνας ηθοποιός:«Αν πεθάνω, δεν έχω τίποτα “σοβαρό” να μου βάλουν! (Βίντεο)

Πασίγνωστος Έλληνας ηθοποιός:«Αν πεθάνω, δεν έχω τίποτα “σοβαρό” να μου βάλουν! (ΒΙΝΤΕΟ)Αυτή την ατάκα είπε και μας άφησε με το στόμα ανοιχτό
Συνέντευξη στην εκπομπή «Όλα καλά» παραχώρησε ο
Χρήστος Σιμαρδάνης, ο οποίος γνωστός για το χιούμορ του και τον αυτοσαρκασμό του, μίλησε για την… κηδεία του.
«Εγώ είμαι παιδί. Σκεφτόμουν προχθές και το έλεγα κάπου και με φτύνανε, ότι αν πεθάνω δεν έχω τίποτα να βάλω. Δεν έχω κοστούμι, φορεσιά, δεν έχω τίποτα σοβαρό».
Δείτε τι είπε στο βίντεο:
Πηγή

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ενίσχυση πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων

Πρόστιμα με βάση εισοδηματικά κριτήρια στον νέο ΚΟΚ

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς