Ο Ορέστης Τσανγκ Αποκαλύπτει: «Ο Γιώργος Αγγελόπουλος είναι ένας…»

Στα τελευταία επεισόδια του Survivor έχουν αυξηθεί αρκετά οι εντάσεις. Ποιος πιστεύει ο Ορέστης Τσάνγκ ότι είναι ο λόγος;
«Κατά τη δική μου άποψη, όσο φτάνουμε προς το τέλος του παιχνιδιού τόσο οι εντάσεις θα αυξάνονται και ειδικά μετά από τα παιχνίδια ασυλίας. Το είχα πει και μέσα σε ένα συμβούλιο στον Σάκη Τανιμανίδη, ότι αυτό το παιχνίδι την πρώτη μέρα είναι 100% ομαδικό και όσο περνάνε οι μέρες γίνεται ατομικό. Τώρα πλησιάζουμε στο τέλος, οπότε και ο καθένας σκέφτεται περισσότερο το ατομικό του συμφέρον» τόνισε στο 7 Μέρες TV.
– Έχουμε δει τον Γιώργο Αγγελόπουλο να έχει συχνά διαμάχες με τον Μάριο ή τον Γιάννη Σπαλιάρα. Εσύ θεωρείς ότι κάποιες συμπεριφορές είναι περισσότερο προκλητικές;
«Ο Γιώργος Αγγελόπουλος είναι ένας πολύ καλός αθλητής και η προσωπικότητα του -αν και εμένα δεν με ενοχλεί- είναι αρκετά έντονη. Όποτε χάνει, είτε ατομικά είτε ομαδικά, σίγουρα αντιδράει λίγο πιο έντονα. Αυτό εμένα προσωπικά δεν με πειράζει. Κάποιους άλλους, που μπορεί να έχουν πολύ έντονη προσωπικότητα και να θέλουν να φανούν από πάνω, ίσως να τους πειράζει.»
-Η έντονη προσωπικότητα του Αγγελόπουλου ήταν η αιτία που οι Μαχητές τον στείλατε στους Διάσημους;
«Μπορώ να σου μιλήσω μόνο για το άτομο μου. Σε εκείνη την ψηφοφορία εγώ δεν τον είχα ψηφίσει, γιατί δεν με ενοχλεί να υπάρχει ένας δυνατός παίκτης μέσα στην ομάδα. Αυτό κάποιους ίσως να τους ενοχλεί και φάνηκε από τις ψηφοφορίες. Ήμουν ορθολογιστής από την πρώτη μέρα. Είχα ένα τρίπτυχο στο μυαλό μου, όπου πρώτα ερχόταν το αγωνιστικό, μετά η συμβίωση και μετά η συμπάθεια. Στο κομμάτι το αγωνιστικό και της συμβίωσης ο Γιώργος Αγγελόπουλος είναι πολύ καλός παίκτης, για αυτό το λόγο και δεν τον ψήφισα.»

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ενίσχυση πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων

Πρόστιμα με βάση εισοδηματικά κριτήρια στον νέο ΚΟΚ

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς