ΑΝΕΚΔΟΤΟ - Ο Τοτός ο επιθεωρητής και η δασκάλα...

Πάει ο επιθεωρητής σ” ένα σχολείο, μπαίνει στην αίθουσα και ρωτάει: 

- Ποιος σκότωσε την Λερναία Ύδρα; Πες μου εσύ Ελενίτσα. 

-Πάντως εγώ… κύριε, όχι!

- Για πες μου εσύ, Τοτέ…

- Σας το ορκίζομαι κύριε, ούτε εγώ την σκότωσα.

Γεμάτος απορία για την άγνοια, ρίχνει μια άγρια ματιά στον δάσκαλο κι αυτός του λέει:

-Δεν πιστεύω, κύριε επιθεωρητά, να υποψιάζεστε εμένα!!!!!

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ 

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Κείμενο – Παρέμβαση του Στρατηγού Φράγκου :Η Ελλάδα ως Στρατηγικός Εταίρος στην Ανατολική Μεσόγειο

Ο Στάθης Στιβακτάκης έχει μπλεξίματα με τον νόμο – Κατηγορείται για επίθεση (Φώτο)