Η νέα ζωή του Πασχάλη Τερζή και η αποχή του από το τραγούδι

Αποτέλεσμα εικόνας για Η νέα ζωή του Πασχάλη Τερζή και η αποχή του α...Πολύ διαφορετική είναι η νέα ζωή του Πασχάλη Τερζή ωστόσο ο ίδιος δείχνει να το απολαμβάνει.
Ο αγαπημένος τραγουδιστής ζει πλέον μόνιμα στην Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στο Πευκοχώρι.
Η κόρη του Γιάννα ανεβάζει συχνά φωτογραφίες με τον πατέρα της τον οποίον υπερλατρεύει.

Ο Πασχάλης Τερζής είχε αντιμετωπίσει και ένα αρκετά σοβαρό πρόβλημα υγείας πράγμα που αποτέλεσε και την αφορμή να απέχει από τα μουσικά δρώμενα.
Μάλιστα σε πρόσφατη συνέντευξη του είχε πει:
Η νέα ζωή του Πασχάλη Τερζή
“Μετά από πέντε χρόνια κάποια τραγούδια ήταν το έναυσμα για να ξανατραγουδήσω για τους φίλους μου. Πιστεύω έκανα ότι καλύτερο μπορούσα. Η δουλειά μου και το τραγούδι δεν μου έχουν λείψει γιατί τραγουδούσα κάθε μέρα όπου βρισκόμουν. Στο καφενείο, στο σπίτι, στο αμάξι. Δεν στεναχωρήθηκα καθόλου γιατί εγώ ξέρω τι μου συμβαίνει. Ο καθένας μπορεί να γράφει και να λέει ότι θέλει.”


Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ενίσχυση πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Πουταχίδου Όλγα Υποψήφια Περιφερειακοί Σύμβουλος της ΠΕ Κοζάνης με τον Γιώργο Κασαπίδη