Ουρανία Μιχαλολιάκου για Μπουτάρη: «Θεέ μου γιατί να μην ήμουν κι εγώ στη Θεσσαλονίκη;»

93854.jpgΗ Ουρανία Μιχαλολιάκου έσπευσε να θριαμβολογήσει για την επίθεση στον δήμαρχο της Θεσσαλονίκης, με τρεις αναρτήσεις της, στις οποίες αποθεώνει και επιβραβεύει τους δράστες.
Μόνο… «μπράβο στον καθένα ξεχωριστά που έπραξε το καθήκον του» αναφέρει η Ουρανία Μιχαλολιάκου. «Σεβασμός και χίλια μπράβο σε όλους», αναφέρει χαρακτηριστικά, για να συνεχίσει: «Θεέ μου! Γιατί να μην είμαι και εγώ στη Θεσσαλονίκη;;; Μπράβο ρε μάγκες!!!Σεβασμός μόνο», γράφει στο twitter η κόρη του αρχηγού της Χρυσής Αυγής για να κλείσει τονίζοντας: Όσοι λένε ότι δε σχετίζεται η σημερινή μαύρη επέτειος με προκλητικές συμπεριφορές του Μπουτάρη μάλλον θα έπρεπε να ανοίξουν λίγο το κλειστό μυαλό τους. Μπράβο στους Ποντίους που δεν ξεχνούν».
Πηγή: enikos.gr24wro.com.gr

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ενίσχυση πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Πουταχίδου Όλγα Υποψήφια Περιφερειακοί Σύμβουλος της ΠΕ Κοζάνης με τον Γιώργο Κασαπίδη