Όσο ανεβαίνει η ζέστη τόσο πέφτουν οι βαθμοί των μαθητών
Όταν οι μαθητές δίνουν εξετάσεις σε περίοδο καύσωνα, οι επιδόσεις τους πέφτουν κατά μέσο όρο. Όταν αντίθετα ο καιρός ψυχραίνει, οι βαθμοί ανεβαίνουν
Αντίστροφη σχέση υπάρχει ανάμεσα στη θερμοκρασία και στις επιδόσεις των μαθητών, επιβεβαιώνει μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.
Η μελέτη δείχνει ότι όσο μεγαλύτερη είναι η θερμοκρασία στις τάξεις, τόσο χειρότερες είναι οι βαθμοί των μαθητών στις εξετάσεις.
Με δεδομένο ότι η κλιματική αλλαγή θα ανεβάσει το θερμόμετρο τα επόμενα χρόνια, αυτό θα έχει επίπτωση στους μαθητές, σύμφωνα με τους επιστήμονες, οι οποίοι ανέφεραν ότι μια λύση είναι η τοποθέτηση περισσότερων κλιματιστικών στα σχολεία και στα σπίτια για να μπορούν να συγκεντρωθούν καλύτερα οι μαθητές.
Οι ερευνητές των πανεπιστημίων Χάρβαρντ, Καλιφόρνια-Λος Άντζελες (UCLA) και Τζόρτζια, με επικεφαλής τον αναπληρωτή καθηγητή Τζόσουα Γκούντμαν της Σχολής Διακυβέρνησης Κένεντι του Χάρβαρντ, σύμφωνα με το BBC, ανέλυσαν τις επιδόσεις περίπου δέκα εκατομμυρίων μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε διάστημα 13 ετών.
Διαπιστώθηκε ότι, όταν οι μαθητές δίνουν εξετάσεις σε περίοδο καύσωνα, οι επιδόσεις τους πέφτουν κατά μέσο όρο (μολονότι μεμονωμένοι μαθητές μπορεί να μην επηρεασθούν). Όταν αντίθετα ο καιρός ψυχραίνει, οι βαθμοί ανεβαίνουν.
Η μελέτη με τίτλο «Ζέστη και Μάθηση» υπολογίζει ότι για κάθε άνοδο της μέσης θερμοκρασίας κατά 0,55 βαθμούς Κελσίου υπάρχει μια πτώση της τάξης του 1% στις επιδόσεις. Η αρνητική επίπτωση αρχίζει να γίνεται αισθητή, όταν η θερμοκρασία ξεπερνά τους 21 βαθμούς Κελσίου. Η πτώση στην απόδοση των μαθητών είναι μεγαλύτερη μετά τους 32 βαθμούς Κελσίου και ακόμη πιο ορατή μετά τους 38 βαθμούς.
Η επίπτωση της ζέστης είναι μεγαλύτερη στα παιδιά από φτωχές οικογένειες, πιθανώς επειδή στο σπίτι τους δεν έχουν κλιματιστικό. Οι ερευνητές επεσήμαναν ότι αν σημαντικές εξετάσεις (π.χ. για την εισαγωγή σε πανεπιστήμια) συμπέσουν με κύμα καύσωνα, οι μαθητές από πλουσιότερες οικογένειες έχουν συγκριτικό πλεονέκτημα.
Η μελέτη εν μέρει εξηγεί γιατί οι μαθητές από βόρεια και ψυχρότερα κλίματα συνήθως εμφανίζουν καλύτερες σχολικές επιδόσεις σε σχέση με μαθητές από ζεστές νότιες χώρες (π.χ. στα τεστ Pisa του ΟΟΣΑ).
http://www.in.gr/
Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!
Η μελέτη δείχνει ότι όσο μεγαλύτερη είναι η θερμοκρασία στις τάξεις, τόσο χειρότερες είναι οι βαθμοί των μαθητών στις εξετάσεις.
Με δεδομένο ότι η κλιματική αλλαγή θα ανεβάσει το θερμόμετρο τα επόμενα χρόνια, αυτό θα έχει επίπτωση στους μαθητές, σύμφωνα με τους επιστήμονες, οι οποίοι ανέφεραν ότι μια λύση είναι η τοποθέτηση περισσότερων κλιματιστικών στα σχολεία και στα σπίτια για να μπορούν να συγκεντρωθούν καλύτερα οι μαθητές.
Οι ερευνητές των πανεπιστημίων Χάρβαρντ, Καλιφόρνια-Λος Άντζελες (UCLA) και Τζόρτζια, με επικεφαλής τον αναπληρωτή καθηγητή Τζόσουα Γκούντμαν της Σχολής Διακυβέρνησης Κένεντι του Χάρβαρντ, σύμφωνα με το BBC, ανέλυσαν τις επιδόσεις περίπου δέκα εκατομμυρίων μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε διάστημα 13 ετών.
Διαπιστώθηκε ότι, όταν οι μαθητές δίνουν εξετάσεις σε περίοδο καύσωνα, οι επιδόσεις τους πέφτουν κατά μέσο όρο (μολονότι μεμονωμένοι μαθητές μπορεί να μην επηρεασθούν). Όταν αντίθετα ο καιρός ψυχραίνει, οι βαθμοί ανεβαίνουν.
Η μελέτη με τίτλο «Ζέστη και Μάθηση» υπολογίζει ότι για κάθε άνοδο της μέσης θερμοκρασίας κατά 0,55 βαθμούς Κελσίου υπάρχει μια πτώση της τάξης του 1% στις επιδόσεις. Η αρνητική επίπτωση αρχίζει να γίνεται αισθητή, όταν η θερμοκρασία ξεπερνά τους 21 βαθμούς Κελσίου. Η πτώση στην απόδοση των μαθητών είναι μεγαλύτερη μετά τους 32 βαθμούς Κελσίου και ακόμη πιο ορατή μετά τους 38 βαθμούς.
Η επίπτωση της ζέστης είναι μεγαλύτερη στα παιδιά από φτωχές οικογένειες, πιθανώς επειδή στο σπίτι τους δεν έχουν κλιματιστικό. Οι ερευνητές επεσήμαναν ότι αν σημαντικές εξετάσεις (π.χ. για την εισαγωγή σε πανεπιστήμια) συμπέσουν με κύμα καύσωνα, οι μαθητές από πλουσιότερες οικογένειες έχουν συγκριτικό πλεονέκτημα.
Η μελέτη εν μέρει εξηγεί γιατί οι μαθητές από βόρεια και ψυχρότερα κλίματα συνήθως εμφανίζουν καλύτερες σχολικές επιδόσεις σε σχέση με μαθητές από ζεστές νότιες χώρες (π.χ. στα τεστ Pisa του ΟΟΣΑ).
http://www.in.gr/
Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το tragikogreece σέβεται όλες τις απόψεις, με χιούμορ και όχι με ύβρεις.
Γιαυτό σας παρακαλούμε να μην αναρτάτε σχόλια που είναι υβριστικά ή άσχετα με το περιεχόμενο του άρθρου.