Δολοφονία Τοπαλούδη. Αυτή είναι η σύντροφος του 21χρονου κατηγορούμενου: «Μιλούσε σα να μην έγινε τίποτε» (Βίντεο)

Δολοφονία Τοπαλούδη. Αυτή είναι η σύντροφος του 21χρονου κατηγορούμενου: «Μιλούσε σα να μην έγινε Ï„Î¯Ï€Î¿Ï„ÎµÂ»Η κοπέλα του 21χρονου φερόμενου ώς δολοφόνου της Ελένη Τοπαλούδη μίλησε στο STAR και αποκάλυψε ότι ο σύντροφός της συνέχιζε να μιλά μαζί της σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Και αυτό συνέβη μερικά λεπτά μετά την δολοφονία της φοιτήτριας.
– Πως ήτανε;

– «Σαν να μην έγινε τίποτα. Δεν κατάλαβα κάτι γιατί συνέχεια μου έλεγε ότι του έλειπα και πότε θα πάω. Μου έκανε εντύπωση γιατί μιλήσαμε πολύ λίγο χρόνο, τρία λεπτά μόνο, και μου το έκλεισε απότομα. Ούτε κατάλαβα ότι ήταν στεναχωρημένος. Πάντα εμένα μου έλεγε όταν είχε κάτι έλεγε, μιλούσε, δεν κατάλαβα τίποτα».

Δείτε το βίντεο

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Δείτε πως μπορείτε να κατασκευάσετε υπέροχες τσιμεντένιες πλάκες (Φώτο)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Τα Θεοφάνεια του 2018 στη Μεσοποταμία (Φώτο - Βίντεο)

ΚΟΖΑΝΗ - Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εαρινή συναυλία του Μουσικού Σχολείου Σιάτιστας (Φώτο)

Τίτλοι Τέλους για το «Λούκυ Λουκ» - Το Θρυλικό Μπαρ στη Θεσσαλονίκη Κλείνει Μετά από 40 Χρόνια (Φώτο)