Ο Αντώνης Ρέμος ζητά δημοψήφισμα για τη Συμφωνία των Πρεσπών

Ο Αντώνης Ρέμος ζητά δημοψήφισμα για τη Συμφωνία των Πρεσπών
Κάθε άλλο παρά αδιάφορο αφήνουν οι τελευταιες πολιτικές εξελίξεις και δη η Συμφωνία των Πρεσπών, τον Αντώνη Ρέμο.

Ο δημοφιλής τραγουδιστής δεν βλέπει με καλό μάτι τη συμφωνία Τσίπρα - Ζάεφ και παίρνει θέση ζητώντας δημοψήφισμα ώστε να αποσαφηνιστεί η θέση του κόσμου.

«Το μόνο σίγουρο είναι ότι και για αυτήν την τεράστιας σημασίας απόφαση για τη χώρα μας θα πρέπει να την πάρει ο λαός με δημοψήφισμα» αναφέρει μεταξύ άλλων ο γνωστός τραγουδιστής με ανάρτησή του στα social media.

«Φίλοι μου καλησπέρα. Λόγω των εξελίξεων των ημερών έχω κι εγώ την ανάγκη να τοποθετηθώ για τα όσα διαδραματίζονται και αφορούν στην Μακεδονία! Δεν είμαι εγώ αυτός που θα κρίνει αν είναι σωστό η λάθος αυτό που γίνεται με την ονομασία την Μακεδονίας μας (αν και για μένα προσωπικά είναι έγκλημα) Αυτό θα το κρίνει η ιστορία. Το μόνο σίγουρο είναι ότι και για αυτήν την τεράστιας σημασίας απόφαση για τη χώρα μας θα πρέπει να την πάρει ο λαός με δημοψήφισμα!! Συμφωνώ και προσυπογράφω και εγώ για το δημοψήφισμα Για τη συμφωνία των Πρεσπών. ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ, ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΞΗ???» έγραψε ο Αντώνης Ρέμος ενώ σε ανάρτησή του στο Instagram προσκαλούσε σε «Δημοψήφισμα τώρα».


Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

Δείτε πως μπορείτε να κατασκευάσετε υπέροχες τσιμεντένιες πλάκες (Φώτο)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Τίτλοι Τέλους για το «Λούκυ Λουκ» - Το Θρυλικό Μπαρ στη Θεσσαλονίκη Κλείνει Μετά από 40 Χρόνια (Φώτο)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - ΚΡΑΝΙΩΝΑΣ: Το πλινθόκτιστο «στοιχειωμένο» χωριό της Ελλάδας! (Φώτο - Βίντεο)

ΚΟΖΑΝΗ - Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εαρινή συναυλία του Μουσικού Σχολείου Σιάτιστας (Φώτο)