Finish him: Πώς αντιδράει κάθε ζώδιο στο κέρατο


Δεν είσαι άνθρωπος εσύ, έμβιο μέλι που στάζει είσαι: «Ναι ματάκια μου», της λες, «ναι 
μωράκι μου. Ναι καρδούλα μου… Το βράδυ, όπως είπαμε. Έχεις πολλή δουλειά, έτσι; Ναι ψυχούλα μου. Και, ψυχούλα μου- ματάκια μου- καρδούλα μου, να τονίσουμε ότι έχεις πάρα πολλή δουλειά, σωστά; Ζωή μου εσύ… Θα ξεκ@λωθείς να περνάς αριθμούς για να προλάβεις το deadline σου, το κατάλαβα καλά λαμπερό φως των μυωπικών μου ματιών; Εντάξει γλυκιά μου, θα τα πούμε το βράδυ- πάαααααρα πολύ αργά- στο σπίτι».


Κλείνεις το σταθερό τη στιγμή που έχεις ήδη αρχίσει να πληκτρολογείς στο κινητό σου τον αριθμό της Λάρας (όχι της Κροφτ, το χαϊδευτικό μιας «κωλάρας» είναι) και την ενημερώνεις πως αν θέλει, ναι, μπορεί να περάσει αυτή τη στιγμή από το σπίτι σου γιατί θέλεις να μάθεις περισσότερα για τον εσωτερικό της κόσμο. Μάλιστα, σκοπεύεις να ξεκινήσεις μ’ ένα ειδικά διαμορφωμένο εργαλείο από τις σάλπιγγές της.

Ώπα, αδερφέ, πριν συνεχίσεις το menshouse είναι εδώ για σένα: είσαι σίγουρος πως θέλεις να το κάνεις; Όχι μόνο επειδή στα «χαρτιά» είναι λάθος, αλλά κι επειδή οφείλεις πρώτα να ενημερωθείς πώς αντιδρά στην απιστία κάθε γυναίκα ανάλογα με το ζώδιό της.

Finish him: Πώς αντιδράει κάθε ζώδιο στο κέρατο


Εμείς σε προειδοποιούμε για να έχεις το (κάτω) κεφάλι σου ήσυχο- από κει και πέρα, είσαι μόνος σου.

Έστω, λοιπόν, πως η δικιά σου επιστρέφει στο σπίτι νωρίτερα από το αναμενόμενο και σε πιάνει να κάνεις 138 (διπλό 69 είναι αυτό) με την Λάρα.

Τότε:
Αν είναι Κριός…Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ενίσχυση πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Πουταχίδου Όλγα Υποψήφια Περιφερειακοί Σύμβουλος της ΠΕ Κοζάνης με τον Γιώργο Κασαπίδη