ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Ο Ιωάννης Πρώιος επέστρεψε με ένα χρυσό κι ένα αργυρό στο Πανελλήνιο (Φώτο)

Ο πρωταθλητισμός είναι μία δύσκολη και επίπονη διαδικασία που εκτός από καθημερινή υπερπροσπάθεια σε όλα τα επίπεδα απαιτεί και συνεχή διαχείριση επιθυμητών και μη καταστάσεων. Φέτος βρέθηκα αντιμέτωπος με έναν τραυματισμό ο οποίος οδήγησε σε χειρουργείο και πήγε πίσω την προετοιμασία μου 3 μήνες. Παρ' ότι οι πιθανότητες ήταν μεγάλες να χάσω τελείως τη σεζόν κατάφερα να επιστρέψω. Ένα χρυσό και ένα αργυρό μετάλλιο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα είναι μία πολύ καλή αρχή δίνοντάς μου ελπίδες για καλύτερη συνέχεια. Συγχαρητήρια σε όλους τους συναθλητές μου και καλή συνέχεια με υγεία και επιτυχίες σε όλους μας.
Κάπου εδώ νιώθω το χρέος να ευχαριστήσω κάποιους ανθρώπους οι οποίοι στήριξαν όλο αυτό το διάστημα με ανιδιοτέλεια την προσπάθεια επανόδου μου.
-ΟΑΧ Αργους Ορεστικου
-ΔΗΜΟΣ ΑΡΓΟΥΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ
-Chris Karadimas (τα λόγια περιττεύουν) 
-Τους αφανείς ήρωες: Tην οικογένειά μου







Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Δείτε πως μπορείτε να κατασκευάσετε υπέροχες τσιμεντένιες πλάκες (Φώτο)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Τα Θεοφάνεια του 2018 στη Μεσοποταμία (Φώτο - Βίντεο)