Σπασμένο Ρόδι… ή πώς ανακάλυψα τον εαυτό μου μέσα από το θέατρο

Της Χαράς Σμυρλιάνου, togethermag.gr
Επιμέλεια: Ομάδα Επικοινωνίας του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, Καστοριά
Γιατί ένας φοιτητής να επιλέξει να μπει σε μια θεατρική ομάδα; Οι λόγοι πολλοί, ο εξής ένας: είναι ένας από τους πλέον δημιουργικούς τρόπους για να περάσεις τον ελεύθερο χρόνο σου ανακαλύπτοντας ταυτόχρονα τον εαυτό σου. Ένα παραπάνω, αν βρεις την ομάδα που σε αντιπροσωπεύει καλύτερα και ανταποκρίνεται στους στόχους σου. Εγώ την βρήκα, και φέρει το όνομα Σπασμένο Ρόδι.
Το πολιτιστικό και περιβαλλοντικό σωματείο «Σπασμένο Ρόδι» ιδρύθηκε τον Σεπτέμβριο του 2007 στην Καστοριά. Έχει ως στόχο να συμβάλλει στην ανάδειξη του τοπικού πολιτιστικού δυναμικού, ενώ παράλληλα έχει ουσιαστική και παρεμβατική παρουσία σε θέματα πολιτισμού και περιβάλλοντος. Ναι, μάλιστα, και περιβάλλοντος. Διότι το περιβάλλον αποτελεί όχι μόνο πηγή έμπνευσης αλλά και χώρο δράσης, κάτι που το καθιστά σημαντικό παράγοντα για την πολιτιστική ανάπτυξη ενός τόπου.
Έτσι, το Σπασμένο Ρόδι επιλέγει προσεκτικά τους χώρους που θα φιλοξενήσουν τις εκδηλώσεις του, ώστε να είναι σε πλήρη αρμονία με το είδος της εκάστοτε εκδήλωσης, με κύριο μέλημα την ανάδειξη κρυμμένων πολιτιστικών γωνιών της πόλης. Μιας πόλης που στερείται Πνευματικού Κέντρου και κατεξοχήν χώρου φιλοξενίας παραστάσεων και πολιτιστικών εκδηλώσεων.
Θέλει θυσίες η τέχνη!
Οι πρόβες γίνονται συνήθως βραδινές ώρες, ως και τα μεσάνυχτα, δυο με τρεις φορές την εβδομάδα. Μα είναι τέτοιο το πάθος μου για το θέατρο που παραβλέπω την οποιαδήποτε κούραση της ημέρας και προσμένω κάθε φορά την επόμενη πρόβα για να κλείσει όμορφα και δημιουργικά η ημέρα μου. Και φυσικά όταν υπάρχει ευχάριστο περιβάλλον, αγάπη και ένας κοινός στόχος δεν λείπουν και οι στιγμές άφθονου γέλιου στις πρόβες, δημιουργώντας όμορφες στιγμές ανάμεσα στα μέλη της ομάδας που μας φέρνουν πιο κοντά».
Τι μπορεί να αποκομίσει κανείς από την συμμετοχή του σε μια θεατρική ομάδα;
Στην θεατρική ομάδα δεν καλλιεργείς απλά τις υποκριτικές σου ικανότητες. Μπορείς να συμμετέχεις σε φεστιβάλ, έχεις την δυνατότητα να παρακολουθήσεις σεμινάρια, εκδηλώσεις και θεατρικές παραστάσεις μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας. Το θέατρο είναι μια μορφή δημιουργικής απασχόλησης, μέσα από την οποία αυτοβελτιώνομαι, θέτω σε εφαρμογή σημαντικές αξίες που ίσως να είχα μάθει μόνο στη θεωρία, όπως συνεργασία, ομαδικότητα και σεβασμό ως προς τους συναδέλφους μου. Έχω περισσότερη πειθαρχία, σεβασμό, ήθος και γίνομαι καλύτερη στις υποκριτικές μου ικανότητες μέρα με τη μέρα, πράγμα που με ωθεί να συνεχίσω. Το θέατρο με εξελίσσει ως άνθρωπο σε σωματικό αλλά και πνευματικό επίπεδο. Κατ’ επέκταση, με βοηθάει να διερευνήσω περισσότερες πλευρές του εαυτού μου που δεν είχα ανακαλύψει ως τώρα. Με “προτρέπει” να κοιτάξω βαθιά μέσα μου, να έρθω αντιμέτωπη με την φύση μου στην ουσία της, να σταθώ απέναντι στον ίδιο μου τον εαυτό. Στο θέατρο δεν υπάρχει χρόνος, εκεί καταργούνται οι ώρες και τα λεπτά. Είναι ένας τρόπος έκφρασης και ανάγκης για επικοινωνία με τον εαυτό μου και με τους άλλους.

INFO:
sentra.com.gr


Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Κείμενο – Παρέμβαση του Στρατηγού Φράγκου :Η Ελλάδα ως Στρατηγικός Εταίρος στην Ανατολική Μεσόγειο

Ο Στάθης Στιβακτάκης έχει μπλεξίματα με τον νόμο – Κατηγορείται για επίθεση (Φώτο)

Η φίλη σου βγαίνει με τον πρώην σου: 4 τρόποι για να μην τρελαθείς