ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Καστοριάς Αθανάσιος Ανδρέου

Είμαι 27 ετών, γεννήθηκα και ζω στην ιστορική Κλεισούρα και είμαι επιπλοποιός. Θέλω να είμαι χρήσιμος στον τόπο μου - σε όλες τις συμπολίτισσες, σε όλους τους συμπολίτες μου.
Αποφάσισα να κατέβω υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό «Συμμαχία Ευθύνης» του Γιώργου Πετκανά γιατί ο συνδυασμός αυτός είναι ο μόνος ανεξάρτητος και δεν κρύβει από πίσω του πολιτικά γραφεία και επιχειρηματικά συμφέροντα. Αποτελείται από ανθρώπους που θέλουν να προσφέρουν στον τόπο τους και όχι να κερδίσουν προσωπικά (όπως οι αντιδήμαρχοι της σημερινής δημοτικής αρχής, που το έργο τους δεν φαίνεται πουθενά).
Επέλεξα να συμμαχήσω με τον Γιώργο Πετκανά γιατί γνωρίζει την Τοπική Αυτοδιοίκηση και ξέρει ακριβώς τι χρειάζεται ο δήμος Καστοριάς και τι πρέπει να γίνει για να αλλάξουν τα πάντα και να πάμε επιτέλους μπροστά.
Σας καλώ να συμμαχήσουμε.
Ζητώ την στήριξη σας.
Με εκτίμηση
Αθανάσιος Ανδρέου





Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Κείμενο – Παρέμβαση του Στρατηγού Φράγκου :Η Ελλάδα ως Στρατηγικός Εταίρος στην Ανατολική Μεσόγειο

Ο Στάθης Στιβακτάκης έχει μπλεξίματα με τον νόμο – Κατηγορείται για επίθεση (Φώτο)