ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Υποψήφια δημοτική σύμβουλος η Ειρήνη Χρηστάκη (Βιογραφικό)

  • Γεννήθηκα το 1985 στην Ποριά Καστοριάς όπου κατοικώ έως σήμερα. Είμαι παντρεμένη μητέρα ενός παιδιού. Σπούδασα στο τμήμα Λογιστικής-Χρηματοοικονομικής στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Εργάζομαι ως ελεύθερος επαγγελματίας, διατηρώ κατάστημα λιανικής-χονδρικής εμπορίας απορρυπαντικών-χαρτικών στην πόλη της Καστοριάς. Ανήκω στην ευπαθή ομάδα ΑΜΕΑ. Είμαι μέλος στο ΔΣ του Συλλόγου Τυφλών Δυτ. Μακεδονίας και μέλος της Ελεγκτικής Επιτροπής της Περιφερειακής Ομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία (ΠΟΑμεα).
  • Οι εμπειρίες μου και οι γνώσεις μου έκαναν σύνθημά μου τη φράση ‘’ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΩΡΑ΄΄. Πρωταρχικό μέλημά μου είναι το κοινό καλό



Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Δείτε πως μπορείτε να κατασκευάσετε υπέροχες τσιμεντένιες πλάκες (Φώτο)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Τα Θεοφάνεια του 2018 στη Μεσοποταμία (Φώτο - Βίντεο)