ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλός με το συνδυασμό "Ενέργεια για το δήμο Καστοριάς" η Ιωάννα Κύρου

Γεννήθηκα το 1984 στην Καστοριά και κατοικώ στο Τοιχιό
έως σήμερα. Είμαι παντρεμένη με τον Κωνσταντίνο Πρέβεζα και μητέρα
τριών παιδιών. Έχω πτυχίο Οικονομικών από το Πανεπιστήμιο
Μακεδονίας. Εργάζομαι ως Τραπεζική Υπάλληλος στην πόλη της
Καστοριάς. Είμαι Πρόεδρος στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του

Δημοτικού Σχολείου Δήμου Βιτσίου και Ταμίας στο «Πολιτιστικό-
Λαογραφικό Σύλλογο Γυναικών Τοιχιού».

• Η ενασχόληση μου με τον πολιτισμικό τομέα με σκοπό την διαφύλαξη
της Παράδοσης του τόπου μου, το ενδιαφέρον μου για την τουριστική
ανάδειξη του Χιονοδρομικού Κέντρου Βιτσίου και οι έντονες ανησυχίες
μου ως γονιός για τη μελλοντική λειτουργία του δημοτικού σχολείου, σε
συνδυασμό με την πληθώρα προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στην
καθημερινότητα τους, οι συνδημότες μου, με οδήγησαν στην ενσυνείδητη
απόφαση να ασχοληθώ ενεργά στη Τοπική Αυτοδιοίκηση με ήθος και
δυναμισμό χτίζοντας ένα Καλύτερο Αύριο.




Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Τα Θεοφάνεια του 2018 στη Μεσοποταμία (Φώτο - Βίντεο)

Η φίλη σου βγαίνει με τον πρώην σου: 4 τρόποι για να μην τρελαθείς

Δείτε πως μπορείτε να κατασκευάσετε υπέροχες τσιμεντένιες πλάκες (Φώτο)