«Ευχαριστώ τον Θεό που με ευλόγησε να είμαι σε αυτή τη θέση» (Βίντεο)

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο (Giannis Antetokounmpo) συνεχίζει να… συλλέγει βραβεία στις ΗΠΑ, καθώς μερικές εβδομάδες μετά την ανάδειξή του ως Πιο Πολύτιμου Παίκτη (MVP) της κανονικής περιόδου του NBA, αναδείχθηκε και «Αθλητής της Χρονιάς» -αλλά και «Καλύτερος Παίκτης του NBA»- για τη σεζόν 2018-2019 στα βραβεία του ESPN.
Η τελετή των «ESPY Awards» είναι η σπουδαιότερη σε αθλητικό επίπεδο. Σημειώνεται δε ότι για το βραβείο του «Αθλητή της Χρονιάς» ο «Greek Freak» υποψήφιοι ήταν επίσης οι Μούκι Μπετς (Μπόστον Ρεντ, μπέιζμπολ), Μπρουκς Κέπκα (γκολφ), Πάτρικ Μαχόμς (Κάνσας Σίτι Τσιφς, NFL).
Για το βραβείο του «Καλύτερου Παίκτη στο ΝΒA», ο Γιάννης κέρδισε στην σχετική ψηφοφορία τους Κέβιν Ντουράντ (Γουόριορς – πλέον Νετς), Πολ Τζορτζ (Θάντερ – πλέον Κλίπερς) και Τζέιμς Χάρντεν (Ρόκετς).
O Ελληνας σούπερ σταρ μετά την παραλαβή του αγαλματιδίου σχολίασε:
«Αυτό που θα κάνω δεν θα είναι όπως η ομιλία μου για το βραβείο του MVP. Δεν θα κλάψω. Σαν παιδί, ποτέ δεν σκέφτηκα ότι θα κρατάω στα χέρια μου ένα βραβείο όπως το ESPY. Αυτό είναι αποτέλεσμα δουλειάς. Αν πιστεύεις στον εαυτό σου, πράγματα όπως η βράβευση μπορούν να συμβούν.
Ευχαριστώ τον Θεό, πάντα, γιατί με ευλόγησε με το απίστευτο ταλέντο και με έβαλε σε αυτή την θέση να είμαι πετυχημένος. Χωρίς αυτόν δεν θα βρισκόμουν εδώ, να κάνω αυτό που αγαπώ και να εκπληρώνω τα όνειρά μου. Ευχαριστώ την οικογένειά μου, την μητέρα μου, τα αδέρφια μου, τον πατέρα μου, την κοπέλα που βρίσκονταν δίπλα μου και με υποστήριζαν μέσα στην σεζόν.
Σας αγαπώ μέχρι θανάτου. Ευχαριστώ όσους με βοήθησαν να φτάσω ως εδώ, τους συμπαίκτες μου, το Μιλγουόκι. Την χώρα μου και τους φαν. Μακάρι να συνεχίσω έτσι και να έρθουν περισσότερα».

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ενίσχυση πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων

Πρόστιμα με βάση εισοδηματικά κριτήρια στον νέο ΚΟΚ