Ἅγιος Πορφύριος: Ὁ σατανᾶς θέλει φασαρία μέσα στό σπίτι..

Γιά τίς σχέσεις τοῦ ἀνδρογύνου; Πῶς νά συμπεριφέρεσαι; Τί σου ἔλεγε;
- Μοῦ ἔλεγε πολλά . Έλεγε, δηλαδή, ὅτι πρέπει νά συνεννοούμαστε ,νά προσευχόμαστε μαζί. Αὐτό μου τόνισε πολλές φορές. Ἡ προσευχή πρέπει νά εἶναι κοινή. Όταν τά παιδιά μου ἦταν φοιτητές, τοῦ ἔλεγα ὅτι προσεύχομαι γιά νά περάσουν τίς ἐξετάσεις. Μάλιστα, μία φορά, ὁ γιός μου, ἄν καί ἦταν καλός φοιτητής, σέ κάποιες ἐξετάσεις δυσκολευόταν, τότε μου εἶπε ὁ Γέροντας: «δέ θά περάσει τίς ἐξετάσεις». Πράγματι δέν τίς πέρασε.
Καί ὅταν ξαναπῆγα, μοῦ εἶπε: «Δέ θά περάσει γιατί...τοῦ φωνάζεις καί νά, ὁ σατανᾶς θέλει νά κάνει φασαρία μέσα στό σπίτι καί εἶσαι σύ τό ὄργανό του. Νά μή μιλᾶς».
«Νά σού πῶ καί κάτι ἄλλο» μου ‘λέγε. «Ὅταν γίνεται ἡ προσευχή ἀπό κοινοῦ, τότε νά δεῖς πώς γίνεται τό θαῦμα». Καί τοῦ λέω: «Μά νά πῶ στόν ἄντρα μου, ἔλα νά γονατίσουμε νά κάνουμε προσευχή νά περάσουν τά προβλήματα;». 
– «Σού εἶπα ἐγώ ἔτσι; Ἐγώ σου εἶπα νά κάνετε προσευχή. Ἀπ’ ἐκεῖ καί πέρα βρέστε τά μόνοι σας».
- Τό νά μή φωνάζετε στά παιδιά σας τό τοποθετοῦσε εἰδικά στήν περίοδο τῶν ἐξετάσεων;
- Πάντα. Καί γιά τή νηστεία καί γιά τήν προσευχή καί γιά ἔξω πού βγαίνανε.
- Καμιά παρατήρηση.
- Ὄχι, ὄχι.
- Πές μου, κυρία Ξένια, γιά τό θέμα τοῦ σατανᾶ, πού σᾶς εἶπε ὅτι γίνεστε ὄργανό του κάποτε. Τόν ἐρώτησες τίποτε;
- Ἔλεγε ὅτι ὁ σατανᾶς δέν μπορεῖ νά βλέπει τίς οἰκογένειες νά ‘ναί γαλήνιες καί νά περνοῦν καλά καί σέ συνεννόηση μεταξύ τους. Βρίσκει ἕναν ἀπ’ ὅλους, ἕναν πού νά μπορεῖ νά τόν παρασύρει.
- Ἕναν εὐάλωτο, ἄς ποῦμε.
- Ναί. Καί σ’ αὐτή τήν περίπτωση «ἐσύ εἶσαι», μοῦ εἶπε. Καί γιά τό παιδί τοῦ ἔλεγα: «Ἀφοῦ τόν βλέπω ὅτι τά παρατάει καί φεύγει». Μοῦ ἀπάντησε: «Εἶδες τί κάνει ὁ σατανᾶς; βάζει ἐσένα νά κάνεις καβγά καί νά εὐχαριστηθεῖ αὐτός».
Ὕστερα, ὅταν ἐπρόκειτο νά τελειώσει ὁ γιός μου τίς σπουδές του καί νά πάρει τό πτυχίο του, μοῦ εἶπε: «Τώρα θά περάσει, τώρα θά περάσει, εἶδες τώρα πού δέν μιλᾶς; Τώρα θά περάσει».


Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ενίσχυση πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Πουταχίδου Όλγα Υποψήφια Περιφερειακοί Σύμβουλος της ΠΕ Κοζάνης με τον Γιώργο Κασαπίδη