ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Pavlο: ”Η κιθάρα μου είναι το διαβατήριο μου στον κόσμο”

Στα πλαίσια της επερχόμενης συναυλίας με δωρεάν είσοδο του βιρτουόζου διεθνούς φήμης Ελληνοκαναδού κιθαρίστα PAVLO (κατά κόσμον Παύλου Σιμτικίδη) στη γενέτειρα πόλη των γονιών του Καστοριά  στις 27 Ιουλίου στο Πάρκο Ολυμπιακής Φλόγας, τέσσερα χρόνια μετά το “Live in Kastoria” το οποίο κινηματογραφήθηκε για το αμερικάνικο τηλεοπτικό δίκτυο PBS,  το Rock Overdose και ο Ζήσης Πετκανάς είχαν μια άκρως ενδιαφέρουσα κουβέντα με τον καλλιτέχνη, ο οποίος είπε πολλά και ενδιαφέροντα για τη ζωή του, για τη μουσική του, αλλά και για τη μεγάλη αγάπη που τρέφει για τη Καστοριά και για την Ελλάδα γενικότερα.


Rock Overdose: Παύλο καλωσόρισες και πάλι στη πόλη μας. Πως είσαι;

Pavlo: Ευχαριστώ πάρα πολύ. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ, στη πόλη της καταγωγής μου, την όμορφη Καστοριά.


Rock Overdose: Πες μας το πώς ξεκίνησες να ασχολείσαι με τη μουσική και ειδικά με τη κιθάρα.

Pavlo: Ουαου! Τώρα πάμε πίσω πολλά χρόνια. Άρχισα από την ηλικία των δέκα χρονών και να σου πω την αλήθεια δεν το έχω αφήσει ούτε μια μέρα αυτό που κάνω, και μιλάμε για πολλά χρόνια. Η κιθάρα είναι κάτι που με έσωσε στη ζωή μου. Δεν το ήξερα τότε αλλά το κατάλαβα αρκετά χρόνια μετά. Ήταν μια ιδιαίτερη αγάπη. Όταν τη πήρα στα χέρια μου κατάλαβα αμέσως ότι ήταν κάτι που έλειπε από τη ζωή μου, και ας ήμουν μόνο δέκα χρονών.

Δεν μπορώ να μιλήσω καλά ελληνικά για να σου το εξηγήσω αλλά ήταν σαν ένα τρίτο χέρι για εμένα. Μου έδωσε την ευκαιρία να ζήσω μια πλούσια μια γεμάτη ζωή γιατί κάνω αυτό που αγαπάω.


Pavlo- Zisis Petkanas


Rock Overdose: Είναι πολύ σημαντικό αυτό που αγαπάς να το συνδυάζεις με τη δουλειά σου  και να το κάνεις με όρεξη.

Pavlo: Κοίτα… εάν είναι να κάνεις λεφτά είναι πολλά άλλα πράγματα μέσω των οποίων μπορείς, πάντως η μουσική δεν είναι ένα από αυτά (γέλια). Η μουσική είναι κάτι σαν πάθος για ονειροπόλους. Αυτή είναι η αλήθεια. Εγώ ήμουν 28 χρονών όταν άρχισα να βγάζω λίγα χρήματα από τη μουσική. Δεν με πείραξε που άργησα τόσο. Αγαπούσα και αγαπώ αυτό που κάνω. Και τώρα, αυτή τη στιγμή που σου μιλάω νιώθω τόσο τυχερός που κάνω αυτό που αγαπάω.

Δεν χρειάζεται να ρωτήσεις τον μουσικό εάν το κάνει για τα χρήματα. Αυτοί που το κάνουν για τα χρήματα ‘τελειώνουν’ σε δυο-τρία χρόνια. Αυτοί που το κάνουν για καριέρα, αυτοί που το αγαπάνε, συνεχίζουν. Εγώ βρίσκομαι τώρα στην Ελλάδα, βρίσκομαι στη Καστοριά για να παίξω, μόνο και μόνο από το πάθος μου αυτό, και την αγάπη μου για τους Έλληνες, τους συγγενείς μου. Έχω την ευκαιρία να τους δω. Έρχομαι κάθε χρόνο, κάθε καλοκαίρι. Αισθάνομαι πολύ τυχερός.


Rock Overdose: Η επόμενη ερώτηση θα ήταν το «τι είναι η κιθάρα για σένα» αλλά ήδη την απάντησες αυτή την ερώτηση.

Pavlo: Yeah, η κιθάρα μου είναι το διαβατήριο μου στον κόσμο (my passport to the world) . Χωρίς τη κιθάρα μου δεν θα μπορούσα να έχω δει όλα αυτά που είδα ταξιδεύοντας. Έχω πάει στην Ιαπωνία τέσσερις φορές, έχω πάει στη Νότια Κορέα επτά φορές, έχω πάει στη Σιγκαπούρη, στη Γερμανία, στην Αγγλία, στην Αμερική, στο Μεξικό. Έχω πάει παντού.

Αυτά όλα μου τα έχει προσφέρει η κιθάρα μου, και δεν μπορείς να φανταστείς πόσο υπερήφανος αισθάνομαι όταν παίζω -για παράδειγμα στο Τόκιο -το αγαπημένο μου τραγούδι ‘Café Kastoria’, και όλοι ύστερα μπαίνουν στο Google να δούνε τι είναι ....ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ


Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Κείμενο – Παρέμβαση του Στρατηγού Φράγκου :Η Ελλάδα ως Στρατηγικός Εταίρος στην Ανατολική Μεσόγειο

Ο Στάθης Στιβακτάκης έχει μπλεξίματα με τον νόμο – Κατηγορείται για επίθεση (Φώτο)

Η φίλη σου βγαίνει με τον πρώην σου: 4 τρόποι για να μην τρελαθείς