Ναι, να τον φοβάστε τον θείο και τον ξάδελφο και τον παππού!


Σας γράφω αυτές τις γραμμές για να πονηρέψω, ας πουμε, μερικες μαμαδες!

Ενας παιδεραστής ξερει να κρυβεται καλα. Και το εχω ζήσει απο πολυ μικρη ηλικια, απο τοτε που θυμάμαι σχεδον…

Η μαμα μου ειναι 4 αδελφια, τα 2 αγορια, ο ενας αδελφος περίεργος χαρακτηρας, αλλα με οικογένεια και 4 παιδια. Τα σπιτια μας τοτε διπλα διπλα. Τον ακούγαμε οταν εκανε sex με την γυναίκα του, ηταν κατι που το ηθελε και αυτος, γιατι φρόντιζε παντα να το κανει οταν ήμασταν κοντα σε πορτα υπνοδωματίου τους ή στο παραθυρο!! Μπορεί να παίζαμε η αδελφη μου, εγω και η κορη του εξω απο το παραθυρο και αυτος με την γυναικα του μεσα να κανανε εντονο πρόστυχο sex, με λέξεις που δεν γνωρίζαμε τοτε! Θυμάμαι ποσο ασχημα ενιωθε τοτε η κορη τους, ουτε καν σχολειο δεν πηγαίναμε… Ολοι γνωρίζαμε τι ανθρωπος ητανε, η γιαγια, τα αδελφια του, ολοι και ολοι παντα τον αποφεύγαμε. Η μαμα μου μας ειχε πονηρέψει απο μικρα (ποτε και κανενας δεν εχει δικαιωμα, ελεγε, να μας χαιδεψει κατω απο τα ρουχα!)

Και τα χρονια περνουσαν. Τα αλλα αδελφια μια χαρα… Ωσπου ενα απογευμα, 6η δημοτικου ημουν και οταν οι γονεις μου έλειπαν χτυπαει το τηλέφωνο. Εγω και τα αδελφια μου στο σπιτι… Απαντάω εγω και ακουω καποιον να με ρωταει «Εισαι μονη σου;»

Αν και δεν ημουν είπα ΝΑΙ και η καρδια μου άρχισε να χτυπά και ακούω το αυτοκινητο του αλλου θειου (που ηταν ο καλυτερος θειος του κοσμου, τρωγαμε μαζι οικογενειακά σε γιορτες, εκδρομες κτλ) να σταματαει εξω απο το σπιτι. Με επιασε αμηχανία κι ετρεξα στο δωματιο μου να διαβασω!! Άνοιξε την πορτα και ηρθε μεσα, τα αδελφια μου στο διπλα δωματιο να βλεπουν τηλεόραση. Προσπάθησε να με χαϊδέψει στο στηθος αλλα δεν τον άφησα… Ειχα κουλουριαστει στο γραφειο μου και ειχα σφίξει τα χερια μου στο σωμα μου, εψαχνα τριγυρω κατι βαρυ να του φερω στο κεφαλι. Τελικα αφου δεν μπορεσε να με χαιδεψει καπου, ξαφνικα νιωθω κατι να με ακουμπαει στην πλατη και δεν ητανε το χερι του. Το έτριβε πανω μου…. Και εκεινη την στιγμη ακουσαμε βηματα της αδελφης μου προς το δωματιο κι ετσι κουμπώθηκε κι εφυγε… Απο αλλού το περιμεναμε και απο αλλου μας ηρθε που λενε… Πριν φύγει, σταμάτησε στην πορτα και μου εκανε το νόημα σσσσσσσσσσσσ (να μην πω τιποτα). Φυσικα το ειπα στα αδελφια μου και περιμεναμε τους γονεις μας να γυρίσουν απο την εξοδο και το ειπα μονο στην μαμα μου! Ο μπαμπας μου θα πήγαινε να τον σκοτώσει εκεινη την στιγμη, ημουν σιγουρη!!!

Μετα απο 2 μερες ηρθε σπιτι ανετος και ωραιος. Ευτυχώς ημουν σχολειο. Δεν ξερω τι ακριβως του ειπε η μαμα μου, αλλα απο τοτε δεν τον ξαναειδα απο κοντα!! Βεβαια μετα απο χρονια μαθαμε οτι εκανε τα ιδια και σε αλλα παιδια, ακομη και στα παιδια του!!

Μετα απο 3 χρονια ενας ξαδελφος ηρθε να με χαιδεψει κι αυτος, έπλενα πιατα εκεινη την στιγμη. Επιασα το μαχαιρι, τον κοίταξα κι εφυγε…. Μηνες προσπαθουσε να τους πεισει ολους οτι λαθος καταλαβα! Μετα απο 1 χρονο ημουν διπλα στο σπιτι του αλλου θειου (μεγαλες πια με την ξαδελφη μου στο σαλονι και η θεια εκει), τρωγαμε παγωτο και βλεπαμε ταινια, ξαφνικά βλεπω απο αντανάκλαση της τηλεόρασης τον θειο απο πισω μας να μας κοιτάει και να αυτοϊκανοποιείται. Γυρνάω τον βλεπω και φευγω… Οι γονεις μου τοτε έλειπαν απο το σπιτι για λόγους υγειας. Φυσικα κ οταν γυρισαν τα εμαθαν ολα, η μαμα μου πηγε σε εισαγγελέα (γιατι μας δημιουργουσε κι αλλα προβληματα), του απαγόρευσε να ερθει κοντα μου ή στην οικογένεια μας στα 2 μετρα και πως με το επομενο που θα ακουσει θα τον εβαζε φυλακη!! Ησυχάσαμε τοτε κάπως απο ολους!!

Απο οτι μου ειπε και η γιαγια μου μετα και ο παππους ηταν άνθρωπος περιεργος σαν τους θειους, αλλα τον ειχε μαζεψει η γιαγια απο την στιγμη που παντρεύτηκαν και δεν εδωσε ποτε κανενα δικαιωμα! Και πραγματικα ενας πατερας και 2 παιδια με την ιδια ανωμαλια! Απο τοτε εμαθα να τους ξεχωριζω καλα!! Εχουν ολοι την ιδια φατσα, το ιδιο βλεμμα, κανουν τις ιδιες χειρονομίες, υπερβολικοι στις αγκαλιες και τα φιλια!! Σε χαϊδεύουν συνέχεια παντου, στην πλατη, στα χερια, στο κεφαλι, παντου… Τοσα χαδια ουτε ο πατερας μου…

Μετα απο χρόνια γνωρισα τον αντρα μου, τους γονεις, αρραβωνιαστήκαμε, ωσπου μια μερα μου λενε οι αδελφες μου «Ρε, ο πεθερος σου δεν σου θυμίζει λιγο τους θειους;»

Ναι! Βρε κοριτσια, ναι!

Αλλα νομιζα πως μονο εγω το βλεπω και πως λογω του ιστορικου, τους βλεπω ολους ύποπτους!

Πραγματικα 10 φορες την μερα να τον εβλεπες και τις 10 φιλια αγκαλιες και χαδια, χαδια δηθεν στην πλατη αλλα πιανουμε και λιγο στηθος κατα λαθος!! Αγκαλιες σφιχτές, ρουφηχτά φιλια στο μάγουλο… Ωσπου μια μερα του το ειπα διακριτικα «Καλε, τοσα φιλια και αγκαλιες ουτε ο γιος σου δεν μου δινει!»

Θυμαμαι την ματια που μου έριξε ο αντρας μου, ηταν σαν να μου ελεγε «Τον καταλαβες;» Βεβαια του το ειπα μετα πως νιωθω αβολα και εγω και οι αδελφες μου με τοσα χαδια και φιλια αλλα τιποτα παραπανω!! Αυτο δεν σταματησε ωσπου παντρευτηκαμε και 10 μερες μετα τον γαμο πηγαμε στα πεθερικα μου!! Τοτε επινε πολυ… Ωσπου μειναμε για 5 λεπτα εγω και αυτος μονοι στο σπιτι… Καθομουν στον καναπε και διαβαζα ενα περιοδικο, ηρθε κοντα μου με επιασε απο το μπουτι και με χαιδευε, με έσφιξε με το αλλο χερι κοντα του, μου μύρισε τα μαλλιά, το λαιμο, μου ειπε τι ωραια που μυριζω και ευτυχώς εκεινη την στιγμη ηρθε ο αντρας μου… Αυτος πετάχτηκε απο τον καναπε και ο αντρας μου δεν καταλαβε τιποτα!! Εκεινη την στιγμη δεν μίλησα (κακώς). Μετα απο μερες ομως οταν ολοι καταλαβαν πως κατι τρεχει, το ειπα πρωτα στον αντρα μου και μετα σε μια θεια του αντρα μου, το εμαθε και η πεθερα η οποια με την πρωτη ειπε πως τον εχει ικανο για κατι τετοιο… Το δυσκολο ομως το περασα με τον αντρα μου, ο οποιος δεν μπορουσε να το ξεπερασει και να το δεχτεί ολο αυτο!

Γενικα ο πεθερος δεν ειναι παιδεραστής αλλα ενας αντρας γυναικάς!!! Δεν αφηνει θηλυκό να περασει διπλα του!! Για χρονια δεν μιλουσαμε, ωσπου 1 μηνα πριν γεννησω το πρωτο μας παιδι μου το ζήτησε ο αντρας μου (δεν θελω πολλα πολλα να εχετε, απλα εστω τυπικά να μιλάτε) και φυσικα του το εκανα το χατίρι και τυπικά μιλάμε…

Ο κοσμος ειναι γεματος απο ανωμαλους και γυναικάδες, τους ξεχωριζω απο μακρια!!! Με το πρωτο βλεμα… Μέχρι και σε ψυχίατρο πηγα γιατι νομιζα πως τρελάθηκα αλλα τελικα ειμαι μια χαρα μου ειπε καινα ακούω το ένστικτο μου! Το μονο λαθος που εχω κάνει ειναι πως δεν τους εχω ξεφτιλίσει εκεινη την στιγμη και το άφησα για μετα!! Πρεπει να φωναξεις, να ουρλιαξεις εκεινη την στιγμη και οχι να κάθεσαι αμίλητος.

Πονηρέψτε τα παιδια σας, μιλήστε μαζι τους, ο κοσμος εκει εξω ειναι πολυ περιεργος!!! Εχω δει αντρα να βαζει στο σπιτι του 2 παιδακια για να τους μιλησει και καλα ,τα παιδια δεν τον γνωριζαν και μπήκαν μεσα!! Πηγα φωναξα τους γονεις τους και τα βγαλαμε εξω και εννοείται πως και αυτος ειχε προβλημα!

Εχω 3 παιδια και το μεγαλυτερο ξερει πολυ καλα το εσώρουχο και πως απαγορεύεται να το αγγίζουν στο σημείο αυτό!!! Δεν μου εχει μεινει κανενα ψυχολογικο προβλημα ουτε και φοβαμαι κανεναν, η ζωη μου κυλάει ωραία πλεον… αλλα τον ανώμαλο τον ξεχωρίζω απο μακρυά!!!


Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ενίσχυση πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων

Πρόστιμα με βάση εισοδηματικά κριτήρια στον νέο ΚΟΚ

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς