Πυρ και μανία ο Θεοφάνους Με Ίαν και Νωαίνα! «Ξεπέρασαν τα όρια… Έβλεπε η 10χρονη κόρη μου…» (Βίντεο)

Πυρ και μανία ο Θεοφάνους Με Ίαν και Νωαίνα! «Ξεπέρασαν τα όρια… Έβλεπε η 10χρονη κόρη μου…» (ΒΙΝΤΕΟ)Όπως σχολίασε ο Θεοφάνους στην εκπομπή «ΦΜ Live»
θεώρησε απαράδεκτο το γεγονός ότι η Νωάινα και ο Ιάν κατέβασαν τα παντελόνια τους on air.
«Είχα μαζί μου την πρώτη μου κόρη, που είναι 10 χρονών, η οποία σοκαρίστηκε!», αποκάλυψε ο Γιώργος Θεοφάνους, στην εκπομπή «ΦΜ Live», προσθέτοντας ότι τον απασχολεί ιδιαίτερα το γεγονός πως το talent show παρακολουθούν και πολλά παιδιά.
Παράλληλα, ο συνθέτης – κριτής καυτηρίασε τη στάση των δύο παικτών, αναφέροντας: «για μένα πέρασαν τα όρια και οι δύο. Και τα δύο παιδιά είναι εκτός ορίων! Αν είσαι καλλιτέχνης καν’ το στη σκηνή, όπως η Λέιντι Γκάγκα, η Μαντόνα και άλλοι… Δεν μπορείς, όμως, να έρχεσαι σε ένα τέτοιο show, όπου η παραγωγή, από την αρχή, έχει δείξει ότι δεν θέλει αυτά τα πράγματα. Από θέση το έκανε ο ΣΚΑΙ αυτό, να μην θέλει πράγματα που θυμίζουν τα παλιότερα. Ήρθε ένα κορίτσι και είπε ότι το μουστάκι το έχει για να θυμίζει τον μπαμπά της και μετά πήγε και το έβαλε εκεί που το έβαλε. Εγώ θα το σχολιάσω αυτό; Καν’ το εσύ!». Δείτε στο βίντεο τι άλλο είπε.
pasmina.gr

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ενίσχυση πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Πουταχίδου Όλγα Υποψήφια Περιφερειακοί Σύμβουλος της ΠΕ Κοζάνης με τον Γιώργο Κασαπίδη