ΑΝΕΚΔΟΤΟ - Ο γάμος έχει και τους... απαραίτητους όρους!

Είναι ένα ζευγάρι αρραβωνιασμένο για 2 χρόνια περίπου. Τελικά
αποφασίζουν να παντρευτούν. Κάθονται λοιπόν να συζητήσουν για τον γάμο.

Ο άντρας -βαρύς κι ασήκωτος- λέει στη γυναίκα:

– Κοίταξε γυναίκα, για να παντρευτούμε, εγώ θέτω 3 απαραίτητους όρους.

– Εντάξει, για πες τους, λέει η γυναίκα.

– Πρώτον, θέλω κάθε πρωί μόλις ξυπνάω, να βρίσκω το καφεδάκι μου έτοιμο, ζεστό πάνω στο τραπέζι, ανεξάρτητα αν το πιω… ή όχι.

– Δεύτερον, θέλω κάθε μεσημέρι που θα γυρίζω από τη δουλειά να βρίσκω έτοιμο και ζεστό το φαΐ μου, ανεξάρτητα αν θα το φάω… ή όχι.

– Τρίτον, θέλω κάθε βράδυ που θα γυρίζω από το καφενείο να βρίσκω έτοιμες τις παντόφλες μου μπροστά στο καναπέ με τη τηλεόραση ανοιχτή, ανεξάρτητα αν τις φορέσω… ή όχι.

– Εντάξει, λέει η γυναίκα, τους δέχομαι τους όρους σου. Εγώ μόνο έναν μικρό όρο βάζω.

– Ωραία, λέει ο άνδρας, πες τον.

– Το $εξ αρχίζει κάθε βράδυ στις 23:00 ανεξάρτητα αν είσαι εσύ εδώ… ή όχι!

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ 

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Παράταση για τις ενισχύσεις επιχειρήσεων που ήταν σε αναστολή τα Χριστούγεννα

Πέθανε ο δημοφιλής τραγουδιστής Γιώτης Γαβριηλίδης