ΓΡΕΒΕΝΑ - Ασημένιο μετάλλιο για την Γρεβενιώτισσα αθλήτρια του TAE KWON DO Αγνή Δανάη Χιώτη (Φώτο)

Ασημένιο μετάλλιο για την Γρεβενιώτισσα αθλήτρια του TAE KWON DO Αγνή Δανάη ΧιώτηΤο ασημένιο μετάλλιο κατέκτησe  η Γρεβενιώτισσα αθλήτρια του TAE KWON DO Αγνή Δανάη Χιώτη (Αίαντας Αγ. Δημητρίου) poy συμμετείχe στο διεθνές τουρνουά κατηγορίας
G1 που διεξήχθη στη Σόφια της Βουλγαρίας.
 
Με Ένα θερμό ευχαριστώ ,απο καρδιάς, στο χορηγό μου Ανδρέα Πάτση που στάθηκε μεγάλος αρωγός στην προσπάθεια μου,στο όνειρό μου να ακολουθήσω το μαγευτικό ταξίδι του πρωταθλητισμού. 
Σε μια δύσκολη εποχή που διανύουμε και ο πρωταθλητισμός δεν μπορεί να στηριχτεί απο μόνος του ο Ανδρέας Πάτσης ήταν συνοδοιπόρος μου στο ταξίδι αυτο και υπήρξε δίπλα μου στις χαρές , στις νίκες και στις ήττες. Ήταν πάντα παρόν και μου έδινε δύναμη και έναυσμα πάντα να συνεχίζω και να κοιτάω μπροστά. Η συμβολή του υπήρξε καταλύτης για όσα κατέκτησε έως και σήμερα .

Συνεχίζουμε θέτοντας νέους στόχους και δουλεύοντας με περισσότερη όρεξη επιμονή και υπομονή.

Αγνή Δανάη Χιώτη



Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

Σουβλάκι με γεύση… Κοζάνης στην Αυστραλία! Ουρές στη Μελβούρνη για ένα σουβλάκι σε εστιατόριο Κοζανιτών (Φώτο - Βίντεο)

Ύψος παιδιού: Πώς βρίσκουμε πόσο θα ψηλώσει το παιδί

Η Ραχήλ Μακρή κάνει κόμμα, το «Μέτωπο Νίκης» (Βίντεο)