ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Παρουσίαση του Βιβλίου "το σχολείο της Φύσης και των χρωμάτων!" του Άγγελου Πατσιά

Ο Άγγελος Πατσιάς σε μια ομιλία-παρουσίαση βιβλίου, που έχει συγκινήσει και προβληματίσει εκατοντάδες γονείς και εκπαιδευτικούς σε όλη τη χώρα. 

-Πως μπορεί να είναι το σχολείο που ονειρεύεσαι;
-Υπάρχει τρόπος τα παιδιά να χαίρονται κάθε στιγμή σε αυτό;
-Πως μαθαίνει ένα παιδί;
-Τι απαιτήσεις έχει το μέλλον; 
-Και τελικά... τι θέλουμε στα αλήθεια από τα παιδιά μας; *

Αυτά και πολλά άλλα, στις 6 Ιουνίου, στις 19:00, στο αμφιθέατρο του 5ου Δημοτικού Σχολείου Καστοριάς! 

*Η παραπάνω φράση, αποτελεί τίτλο βιβλίου του DYER W. WAYNE.

Λίγα λόγια από τον Άγγελο
Γεννήθηκα στην Αθήνα το καλοκαίρι του 1985 και μεγάλωσα στην πόλη της Δράμας, σε μια ήσυχη γειτονιά παρέα μ’ ένα ποδήλατο, λάσπες, μουσική και καλούς φίλους. Ο μπαμπάς μου ήταν ο μεγαλύτερος μου δάσκαλος. Ό,τι μου δίδαξε, μου το δίδαξε με σιωπή. Από μικρός έβλεπα ανθρώπους να τον συναντούν στο δρόμο και να τον κοιτούν με αγάπη. Όταν πλέον καταλάβαινα, έμαθα πως όλοι αυτοί, ήταν μαθητές του. Ίσως κάπου εκεί να γεννήθηκε η ορμή να ακολουθήσω τα βήματα αρκετών προγόνων μου και να γίνω και εγώ δάσκαλος.
Ακόμα το προσπαθώ…

Το έργο μου έγινε γνωστό χάρη στους ανθρώπους του Αμαρίου. Συναδέλφους, γονείς και χωριανούς και φυσικά τα παιδιά, όπου όλοι μαζί δημιουργήσαμε στο Δημοτικό Σχολείο Φουρφουρά, μια κοινότητα μάθησης ή οποία αναγνωρίστηκε στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς. Το Δημοτικό Σχολείο Φουρφουρά, έγινε αντικείμενο μελέτης και διδασκαλίας σε Πανεπιστήμια της χώρας αλλά και του εξωτερικού, με χιλιάδες επισκέψεις όλα αυτά τα χρόνια. 

Το 2015 έκανα αυτό που έλεγα στους μαθητές μου. Να ακολουθούν τα όνειρά τους. Έφυγα από τον Φουρφουρά και τη δημόσια εκπαίδευση, για να δημιουργήσουμε με τη Βέτα Γεωργιάδου, ένα νέο δημοτικό Σχολείο στη Θεσσαλονίκη που θα αλλάξει τον τρόπο που σκεφτόμαστε το σχολείο και την εκπαίδευση.
Το Big Bang School.

Σήμερα και για ακόμα λίγες εβδομάδες, ζω στην Καστοριά με τη γυναίκα μου και τα δυο μου κορίτσια, ζώντας την πολύτιμη οικογένεια και δουλεύοντας παράλληλα το όνειρο που ετοιμάζεται στη Θεσσαλονίκη.

www.angelospatsias.com


Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ενίσχυση πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων

Πρόστιμα με βάση εισοδηματικά κριτήρια στον νέο ΚΟΚ

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς