Δεν σας κάνουμε πλάκα! Είσοδος στις καφετέριες με το σπιτικό ποτήρι μας για…οικολογικούς λόγους!

Απίστευτες ….

<<καινοτομίες>> έρχονται ΚΑΙ στη χώρα μας,τη δικαιολογία της οικολογίας και της απεξάρτησης από το πλαστικό.

Δείτε λοιπόν τώρα τι πρόκειται να τεθεί σταδιακά προς εφαρμογή στις ελληνικές καφετέριες:



Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ο Δυόσμος και τα οφέλη του αρωματικού βοτάνου

Εργασίες Καθαρισμού του Ρέματος Κεφαλαρίου από την Περιφερειακή Ενότητα Καστοριάς.

Ναι σε γάμους με μουσική αλλά... στο καθιστό η νύφη, ο γαμπρός και οι καλεσμένοι!

ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ - Απαράδεκτο περιστατικό σε γνωστό ζαχαροπλαστείο της Παραλίας των Ν.Φλογητών (Φώτο)

Κάνε τα όνειρα σου πραγματικότητα