Έκανε τατουάζ στο σώμα του 442 λογότυπα εταιρειών για να μπει στα Ρεκόρ Γκίνες. Τι συμβολίζει το κάθε σχέδιο στο σώμα του

Ο 27χρονος Ινδός Jason George, είναι tattoo artist και αυτό είναι το πάθος του. Το σώμα του κοσμούν 521 διαφορετικά τατουάζ, από τα πρόσωπα της οικογένειάς του, μέχρι και.. λογότυπα εταιριών.
Ο νεαρός καλλιτέχνης από τη Μουμπάι, έχει 442 λογότυπα από τις αγαπημένες του εταιρίες. Ο λόγος που το έκανε, είναι γιατί θέλει να μπει στα Παγκόσμια Ρεκόρ Γκίνες.

Ο Jason, αποκαλεί πλέον το κορμί του «χρονοδιάγραμμα ζωής»

Μέσα σε όλα τα σχέδια που βρίσκονται στο σώμα του, έχει «χτυπήσει» το λογότυπο του πρώτου του παιδικού παιχνιδιού, το λογότυπο της μάρκας του κινητού του, του σχολείου που φοίτησε, του πανεπιστημίου του. Έχει αποτυπώσει ακόμη και τις αγαπημένες του εφημερίδες, τους τηλεοπτικούς σταθμούς και τα προϊόντα της καθημερινότητάς του.

«Ξέρω πως οι άνθρωποι θα πιστέψουν πως είμαι τρελός, αλλά τα τατουάζ μου είναι ένα χρονοδιάγραμμα της ζωής μου. Μπορώ να ανακαλέσω όλη μου τη ζωή, πώς έζησα μέσα τους», αναφέρει ο καλλιτέχνης.

Το «χρονοδιάγραμμα» είναι ακόμη σε εξέλιξη, καθώς προσθέτει συνεχώς τατουάζ από τα πράγματα που κάνει στη ζωή του.

Για παράδειγμα, μόλις αγόρασε καινούριο αυτοκίνητο, «χτύπησε» το λογότυπο της εταιρίας στο σώμα του.

«Ξέρω πως οι άνθρωποι θα πιστέψουν πως είμαι τρελός, αλλά τα τατουάζ μου είναι ένα χρονοδιάγραμμα της ζωής μου. Μπορώ να ανακαλέσω όλη μου τη ζωή, πώς έζησα μέσα τους», αναφέρει ο καλλιτέχνης.
Το όνομα του ιδιοκτήτη του 21 Tattoo Studio στη Μουμπάι, βρίσκεται ήδη στο Limca Book of Records, το αντίστοιχο Ρεκόρ Γκίνες στην Ινδία.

Στόχος του είναι να κατακτήσει τα αυθεντικά Ρεκόρ Γκίνες και να μπει εκεί το όνομά του.

Δείτε το βίντεο με τα τατουάζ του Jason George σε όλο του το σώμα:

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ενίσχυση πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων

Πρόστιμα με βάση εισοδηματικά κριτήρια στον νέο ΚΟΚ

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς