«Στεναχωρήθηκα που με είπαν βίζιτα»! (Φώτο - Βίντεο)

«Στεναχωρήθηκα που με είπαν βίζιτα»! (photos+video)Στο «Μετά τα μεσάνυχτα» στον Alpha η Ελεονώρα Μελέτη καλεσμένη είχε την Ειρήνη Στεργιανού.
Η πρώην διαγωνιζόμενη του «GNTM», στην πρώτη της τηλεοπτική εμφάνιση μετά τον φημολογούμενο χωρισμό της, απαντά σε όλους εκείνους που με αφορμή ένα βίντεο που την δείχνει να διασκεδάζει στη Μύκονο και να την λούζουν με σαμπάνιες, μίλησαν προσβλητικά για εκείνη.
«Δεν αφήνω τον εαυτό μου να στεναχωρηθεί γιατί ξέρω ποια είμαι. Τα χιουμοριστικά που κάνει ο κ. Μουτσινάς, χαίρομαι και γελάω με αυτά. Οι δημοσιογράφοι που γράφουν άρθρα κακοπροαίρετα, αυτό δεν μου αρέσει, αλλά δεν αφήνω τον εαυτό μου να λυγίσει. Αυτό με τις σαμπάνιες, είχα δει σε τίτλο να γράφει “το αμαρτωλό παρελθόν της Ειρήνης που την καίει”. Και με παρουσίασαν σαν βίζιτα, ενώ ήμουν με το αγόρι μου», είπε η Ειρήνη Στεριανού.




Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

ΚΟΖΑΝΗ - Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εαρινή συναυλία του Μουσικού Σχολείου Σιάτιστας (Φώτο)