ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος ο Μιχάλης Μιχαηλίδης με τον συνδυασμό «Τελευταία Ευκαιρία» του Αλέξανδρου Ταμήλια

Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό «Τελευταία Ευκαιρία» με επικεφαλή τον Αλέξανδρο Ταμήλια θα είναι ο Μιχάλης Μιχαηλίδης από την Μεσοποταμία.
Ο Μιχάλης Μιχαηλίδης έχει γεννηθεί στη Μεσοποταμία ο που και διαμένει, είναι παντρεμένος με την Γεωργία Ανδρεάδου, πατέρας τριών παιδιών και εργάζεται ως ιδιωτικός υπάλληλος.

Συμμετέχει ενεργά στον Σύλλογο Χιονοδρομίας Ορειβασίας Καστοριάς (ΣΧΟΚ), στον Σύλλογο Ορεινών Δραστηριοτήτων Καστοριάς (ΣΟΔΚ), στον Αιμοδοτικό Σύλλογο Μεσοποταμίας, στην Ακαδημία Ποδοσφαίρου των Ελπίδων Μεσοποταμίας και σε συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων της Μεσοποταμίας.

Έχει διατελέσει πρόεδρος του Φυσιολάτρικου Συλλόγου Μεσοποταμία για 6 χρόνια.

Δείτε την αναφέρει σε ανάρτηση που έκανε στο προφίλ του στο facebook

Επειδή ζούμε σε μια εποχή πολλών αλλαγών και ανατροπών,έτσι και εγώ κόντρα στα πιστεύω μου πείρα την δύσκολη απόφαση να ασχοληθώ με την αυτοδιοίκηση κατι που φάνταζε μέχρι χθες απίθανο. Όλα αυτά τα χρονιά πίστευα πως εάν θέλεις να προσφέρεις στον τόπο σου και στους συνάνθρωπου σου υπάρχουν πολύ και διαφορετικοί τρόποι να το κάνεις. Έτσι για πολλά χρονιά έβγαζα αυτήν την όρεξη για την αλλαγή αυτού του τόπου και των συνήθειων του μέσα από τους συλλόγους που υπηρετώ . Ήταν και είναι μια ενασχόληση που με κουράζει μεν άλλα παράλληλα με χαροποιεί όταν βλέπω ότι τα αποτελέσματα των προσπαθειών μου είναι αυτά που φανταζόμουν ή τα βάζει σε μια ανοδική τροχιά. Αυτη που μου έμαθε πως πολλά πράγματα δεν γίνονται με εξαγγελίες και υποσχέσεις άλλα με όραμα ,προσπάθεια και κατάθεση ψυχής .
Πως δεν υπάρχει ΚΑΜΜΕΝΗ ΓΗ άλλα μια γη που ο καθένας προσπαθεί με το δικό του διαφορετικό τρόπο να την ανάδειξή και να πάρει το μέγιστο της αποδοτικοτητα της Αυτή την διαφορετικοτητα είδα στο πρόσωπο του φίλου και συμμαθητή μου Αλεξάνδρου Ταμηλια με τον συνδυασμό<< ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ >> και αποφάσισα να συμπορευτω μαζί του σε αυτές τις αυτοδιοικητικές εκλογές .
Με έπεισε πως άνθρωποι που μπορούν να προσφέρουν χωρίς εξωτερικές επεμβάσεις αλλά με όραμα δεν πρεπει να ειναι σκόρπιοι ,Πως η γη υπάρχει και είναι η ΚΑΣΤΟΡΙΑ Έχουμε την όρεξη να δουλέψουμε ώστε να την αναδείξουμε και να την φέρουμε στην υψηλότερη και ανταγωνιστικότερη θέσει που πραγματικά της αξίζει .
Επίσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω το σύνολο των υποψηφίων δημάρχων για την πρόταση που μου έκαναν να είμαι στον συνδυασμούς τους αναγνωριζοντας την ανιδιοτελοι προσφορά μου στο τόπο μου και να αναφέρω σε όλους πως όποιο και εάν είναι το αποτέλεσμα και από όποια θέση και εάν είμαι ο μόνος στόχος μου θα είναι η αναδείξει των δυνατοτήτων της πόλης και του Νομού μας .Εύχομαι σε όλους καλή επιτυχία και καλή δύναμη.

Υ.Γ. Γνωρίζοντας ότι πολλοί φίλοι ,συγγενείς και άνθρωποι που με εκτιμούν δεν θα μπορέσουν με με στηρίξουν για πολλούς και διάφορους λόγους. Θα ήθελα να τους πω πως για έμενα η φιλία ,η εκτίμηση και ο σεβασμός δεν γκρεμίζονται ούτε χτίζονται σε μια μέρα ή σε μια ψήφο άλλα είναι μια μακροχρόνια ειλικρινείς πορεία .

Σας ευχαριστώ όλους προκαταβολικα .

ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΑΦΙΕΡΩΜΈΝΟ


Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

ΚΟΖΑΝΗ - Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εαρινή συναυλία του Μουσικού Σχολείου Σιάτιστας (Φώτο)

Πουταχίδου Όλγα Υποψήφια Περιφερειακοί Σύμβουλος της ΠΕ Κοζάνης με τον Γιώργο Κασαπίδη

Πέθανε ο δημοφιλής τραγουδιστής Γιώτης Γαβριηλίδης