ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Μήνυμα του υπ.Δημοτικού Συμβούλου Χαράλαμπου Ζυπίδη

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΠΕΤΚΑΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΜΕ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΙ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ.ΤΟΥΣ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΟΜΑΔΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΞΑΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΘΗΤΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ.ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ ΑΡΩΓΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ.ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ.ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΕΝΕΡΓΟΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ.

ΜΕ ΤΙΜΗ
ΖΥΠΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Παράταση για τις ενισχύσεις επιχειρήσεων που ήταν σε αναστολή τα Χριστούγεννα