ΑΝΕΚΔΟΤΟ - Άμα σου κάτσει η... στραβή!

Ήταν δυο φίλοι, γύρω στα σαράντα, παντρεμένοι, με παιδιά. Ένα
βράδυ πηγαίνουν σε ένα μπαρ για να πιούν ένα ποτό. Εκεί που κάθονται, βλέπουν να μπαίνει μια όμορφη μελαχρινή γυναικάρα. Λέει ο ένας στον άλλο:

– Ουάου, τι γυναικάρα! Θα πάω να της την πέσω…

– Όχι ρε!!! Μην είσαι μαλάκας, παντρεμένος άνθρωπος, του λέει ο άλλος.

Αυτός δεν ακούει τίποτα.

– Πρέπει να σου πω και κάτι που δεν ξέρεις, του ξαναλέει ο άλλος. Είναι στραβή, δεν βλέπει. Την ξέρω.

– Ε και τι; Ρατσιστής είμαι εγώ; απαντάει ο άλλος και πλησιάζει την κοπέλα.

– Σπίτι μου ή σπίτι σου;

– Σπίτι μου, λέει αυτή.

– Μισό λεπτό, να πάρω τη γυναίκα μου να της το πω.

Η κοπέλα κοκάλωσε!

– Μα καλά, τόση ειλικρίνεια έχετε στη σχέση σας;

– Α, όλα κι όλα… 15 χρόνια με τη Γωγώ, πάντα λέμε την αλήθεια μεταξύ μας.

Βγάζει το κινητό, παίρνει τη Γωγώ και της λέει:

– Έλα Γωγώ, θα αργήσω να γυρίσω σπίτι, γιατί… μου έκατσε μια στραβή!!!

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ 

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Πανελλήνιες: Σάρωσε το ΕΠΑΛ Καστοριάς – Συνέντευξη Αλέξανδρος Ταμήλιας

Τίτλοι Τέλους για το «Λούκυ Λουκ» - Το Θρυλικό Μπαρ στη Θεσσαλονίκη Κλείνει Μετά από 40 Χρόνια (Φώτο)