Το δημόσιο άδειασμα του Μπο στην Χριστίνα Σάλτη για την… «σχέση» του και η αποκάλυψη για το σεξ (Βίντεο)

O Mπο παραχώρησε συνέντευξη στο People που θα κυκλοφορήσει την Κυριακή. Ο ράπερ προβαίνει σε πληθώρα αποκαλύψεων, τόσο για το Survivor, όσο και για την προσωπική του ζωή. «Θα τον πάρουν μοντέλο στο Άγιο Όρος για αγιογραφίες!» είπε χαμογελώντας για τη νέα του εικόνα ο Δημήτρης Παπανώτας.
Όπως ανεφεραν χαρακτηριστικά στο Ηappy Day, ο ράπερ δηλώνει για τον Ντάνο: «Υπήρχαν άνθρωποι που θεωρούσαν πως ό,τι κάνει, το κάνει για τις κάμερες. Μια χαρά παιδί είναι, βοηθάει, ψαρεύει, γιατί και για την εικόνα του να τα κάνει, επωφελείσαι κι εσύ. Ας το κάνει για τις κάμερες, δεν θα φας και εσύ από το ψάρι; Τον είχα ψηφίσει 3 φορές, μετά τα βρήκαμε! Διαβάστε παρακα΄τω…
Δεν έχω πάει με γυναίκα εδώ και 4 μήνες, έχω κάνει πλήρη αποχή. Μου το είχε πει ο Βαλάσης ότι είναι το τελευταίο που θα σκέφτεσαι, αδερφέ το ξεχνάς, που να γίνει κούκου, τώρα έχω τόσες δουλειές, που το έχω ξεχάσει!» είπε ο ράπερ αναφορικά με το σeξ, ενώ διαψεύδει ότι είχε ποτέ σχέση με τη Χριστίνα Σάλτη!
Σε αυτό το σημείο να σας θυμίσουμε ότι η Χριστίνα Σάλτη όσο ήταν ο Μπο στο παιχνίδι, έκανε το δικό της «παιχνίδι» έξω, αφήνοντας υπονοούμενα ότι είναι μαζί, δεν το διέψευσε ποτέ και άφηνε ένα μυστήριο να αιωρείται γύρω από αυτό…είναι αυτό που λένε και στο χωριό μου… «Μαζί με τον βασιλικό ποτίζεται η γλάστρα»… Μία τακτική που έκανε όλες τις εκπομπές να  την καλέσουν, από το πουθενά… Όμως το παραμυθάκι τελείωσε!
«Δεν είχα ποτέ σχέση με τη Χριστίνα Σάλτη.», είπε χαρακτηριστικά ο Μπο και συνέχισε… «Έχω κάνει ένα γάμο, ήμουν 5 χρόνια σε αυτή τη σχέση, και μετά από 3 χρόνια το επισημοποιήσαμε. Μετά καταλάβαμε ότι είχε τελειώσει, και μια μέρα απλά έφυγα. Τώρα απλά θα έκανα γάμο για ένα παιδί!» κατέληξε ο Μπο.
«Ηρωοποιήθηκε και μέσα από το παιχνίδι! Μπορεί να τον είδε με άλλο μάτι μετά η Χριστίνα Σάλτη!» ανέφερε η Σταματίνα, όταν ο Παπανώτας αναφέρθηκε ότι προφανώς διατίθεται για τον Μπο. Δείτε τι ειπώθηκε στο βίντεο που ακολουθεί:



Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

Πανελλήνιες: Σάρωσε το ΕΠΑΛ Καστοριάς – Συνέντευξη Αλέξανδρος Ταμήλιας

Τίτλοι Τέλους για το «Λούκυ Λουκ» - Το Θρυλικό Μπαρ στη Θεσσαλονίκη Κλείνει Μετά από 40 Χρόνια (Φώτο)

Πρόστιμα με βάση εισοδηματικά κριτήρια στον νέο ΚΟΚ

Η Ραχήλ Μακρή κάνει κόμμα, το «Μέτωπο Νίκης» (Βίντεο)