ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το μήνυμα του Μητροπολίτου Καστορίας για τη νέα σχολική χρονιά

Το μήνυμα του Μητροπολίτου Καστορίας για τη νέα σχολική χρονιά
Μου δίνεται και πάλι η ευκαιρία, πολυαγαπητοί μου εκπαιδευτικοί και πολυαγαπητά μου παιδιά, μαθήτριες και μαθητές, με την έναρξη της καινούριας σχολικής χρονιάς, να επικοινωνήσω μαζί σας και να σας προσφέρω τις ολοκάρδιες ευχές μου, την αγάπη μου καθώς και την προσευχή μου για υγεία, δύναμη, φωτισμό και ενίσχυση στον αγώνα της μαθήσεως.
Θα ήθελα συγχρόνως, μαζί με αυτές τις ευχές τις οποίες πληθωρικά θα ακούσετε σήμερα από πολλά πρόσωπα που τρέφουν ιδιαίτερη αγάπη και ενδιαφέρον για εσάς, να σας υπενθυμίσω πως στον αγώνα για την μάθηση, αλλά κυρίως για την αντιμετώπιση της ζωής, θα πρέπει να σας διακατέχει το συναίσθημα της αισιοδοξίας.
Να είσαστε πάντοτε αισιόδοξοι και να αντιμετωπίζετε όσα η αγάπη του Θεού επιτρέπει στη ζωή σας με αισιοδοξία. Και αυτό γιατί η ομορφιά της ζωής βρίσκεται στην ελπίδα. Όποιος θέλει να σκοτώσει τη ζωή, σκοτώνει την ελπίδα. Και ελπίδα σημαίνει πως αύριο θα ξημερώσει και πάλι μία καλύτερη ημέρα.
Ο,τι είναι ο ήλιος για τον κόσμο, είναι η ελπίδα για τη ζωή.
Ο μαθητής μελετά, γιατί ελπίζει σε ένα καλύτερο μέλλον.
Οι γονείς, οι δάσκαλοι, οι παιδαγωγοί, οι πνευματικοί μας πατέρες, διδάσκουν και χτίζουν, φωτίζουν και διαφωτίζουν, έχοντας μπροστά τους το όραμα μίας καλύτερης ζωής και ενός καλύτερου κόσμου.
Οι καλλιτέχνες αγωνίζονται με την ελπίδα να προσφέρουν ένα τέλειο δημιούργημα.
Οι ασθενείς υποβάλλονται σε οδυνηρές θεραπείες με την προσδοκία να ζήσουν μία καλύτερη ημέρα.
Έτσι, ο αισιόδοξος περιμένει τις δυσκολίες στη ζωή του, αλλά δεν μένει σε αυτές. Παλεύει με τα μανιασμένα κύματα, αλλά ελπίζει, έστω κα αν βρίσκεται αγκαλιά με το θάνατο. Άλλωστε, όπως θα υπενθυμίσουν οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας, η απελπισία και η απαισιοδοξία δεν έχουν να μας προσφέρουν τίποτα, ενώ η ελπίδα φωτίζει, θερμαίνει, ζωογονεί, ανοίγει καινούριους δρόμους.
Με αισιοδοξία, λοιπόν, και με χαρά να ξεκινήσουμε σήμερα.
Με αισιοδοξία να πορευθούμε στη ζωή μας.
Συντροφιά μας θα είναι ο Θεός, του Οποίου τη βοήθεια πρέπει να ζητούμε καθημερινά, γνωρίζοντας ότι θα είναι πάντοτε μαζί μας. «Ιδού εγώ μεθ’ υμών ειμί πάσας τας ημέρας έως της συντελείας του αιώνος» (Μτθ. 28,20).
Σας εκφράζω και πάλι την αγάπη μου, σ’ εσάς, τους γονείς σας, τους εκπαιδευτικούς σας και εύχομαι πλούσια την ευλογία και τη χάρη του Θεού.
Με το πλήρωμα της αγάπης μου
Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΣΑΣ
Ο ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ


Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Πανελλήνιες: Σάρωσε το ΕΠΑΛ Καστοριάς – Συνέντευξη Αλέξανδρος Ταμήλιας

Τίτλοι Τέλους για το «Λούκυ Λουκ» - Το Θρυλικό Μπαρ στη Θεσσαλονίκη Κλείνει Μετά από 40 Χρόνια (Φώτο)