ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΕ ΜΕΝΕΓΑΚΗ: «Χαίρομαι γιατί ξέρεις το όνομά μου, ξέρεις ποιος είμαι» (Βίντεο)

μμμΚαλεσμένος στην εκπομπής της Ελένης Μενεγάκη, ήταν ο πρωταγωνιστής της «Μουρμούρας» Γιώργος Χρυσοστόμου, μαζί με την Νάντια Κοντογεώργη.


O ηθοποιός μεταξύ άλλων ευχαρίστησε την παρουσιάστρια για την πρόσκληση, ενώ μεταξύ τους ακολούθησε ένας διάλογος.
Ο διάλογος είχε ως εξής:
Ελένη: Ρε Γιώργο μου αρέσεις πολύ σαν ηθοποιός, αλλά σε είχα πάρει λίγο από φόβο γιατί λέω «αυτός για να μην κάνει πολύ τηλεόραση θα είναι λίγο δύσκολος άνθρωπος».
Γιώργος: Με έχεις παρεξηγήσει. Δύσκολος άνθρωπος είμαι αλλά όχι για την τηλεόραση. Ευχαριστούμε πάρα πολύ που μας κάλεσες. Καταρχήν, χαίρομαι γιατί ξέρεις το όνομά μου, ξέρεις ποιος είμαι. Έχει υπάρξει εκπομπή που έχει ειπωθεί το όνομά μου, όταν είχε έρθει πέρυσι ο Χρήστος Φερεντίνος που λέει «αύριο θα είναι στην εκπομπή μας ο Γιώργος Χρυσοστόμου» και λες «Ποιος»; Και λέει ο Φερεντίνος «ο Γιώργος Χρυσοστόμου, ένα παιδί με μουστάκι που έπαιζε στο L.A.P.D.»; Και λες εσύ: «ποιο πι ντι ρε παιδιά»;
Ελένη: Ρε παιδιά εντάξει… Πρέπει να τα ζω αυτά πάντα εδώ μέσα;
Γιώργος: Μα συνέβη. Να μην το πω; Και προχθές που ο Θοδωρής μίλησε για μένα με πάρα πολύ ωραία λόγια πάλι δεν ήξερες ποιος είμαι…
Ελένη: Σταμάτα που δεν ήξερα! Εγώ τους έκανα ολόκληρη κουβέντα, επιτέλους τους έχουμε στο κανάλι. Εμένα θα μου πεις τώρα; Κάνε μας τη χάρη!
zappit.gr
Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Τίτλοι Τέλους για το «Λούκυ Λουκ» - Το Θρυλικό Μπαρ στη Θεσσαλονίκη Κλείνει Μετά από 40 Χρόνια (Φώτο)

Δείτε πως μπορείτε να κατασκευάσετε υπέροχες τσιμεντένιες πλάκες (Φώτο)

ΚΟΖΑΝΗ - Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εαρινή συναυλία του Μουσικού Σχολείου Σιάτιστας (Φώτο)

Υπάρχει μια πόλη στην Ελλάδα που κάθε Φθινόπωρο γίνεται ακόμη πιο όμορφη. Ένας χρυσοκίτρινος πίνακας ζωγραφικής (Φώτο)