Η χρήση των social media αυξήθηκε λόγω… κορωνοϊού


Κι όμως, η πανδημία του κορωνοϊού έκανε τους ανθρώπους να περνάνε περισσότερη ώρα στα social media.

Ηπανδημία των κορωνοϊού άλλαξε πολλά στην καθημερινότητά μας. Μάλιστα, την περίοδο του παγκόσμιου lockdown είχαμε μείνει μέσα στα σπίτια μας και, σύμφωνα με μία νέα έρευνα που έγινε, αυτό φαίνεται να έχει ενδυναμώσει περαιτέρω τη σχέση μας με τα social media.

Σύμφωνα με στοιχεία του globalwebindex, σχεδόν ένας στους δύο χρήστες, δηλαδή το 43% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, παραδέχεται ότι αφιερώνει, πλέον, περισσότερο χρόνο σε αυτά από το ξέσπασμα της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης και μετά. Ένα, όμως, ανησυχητικό και… περίεργο στοιχείο είναι ότι ένας στους πέντε χρήστες (19%) απαντά ότι θα συνεχίσει να περνά περισσότερο χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μετά την πανδημία.

Όπως αναφέρετε στη σχετική έρευνα του, ένας από τους λόγους, που οι χρήστες άρχισαν να παρακολουθούν πιο στενά τα social media την περίοδο της πανδημίας του κορωνοϊού, ήταν η ανάγκη που υπήρχε για ενημέρωση. Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2014 και μετά, η κατανάλωση ειδήσεων μέσα από τις πλατφόρμες αυτές αυξάνεται σταθερά. Η πανδημία του κορωνοϊού, όμως, έφερε μία νέα ώθηση στην ενημέρωση μέσω των social media. Περισσότερο από το ένα τρίτο των χρηστών (36%) απαντά ότι η ενημέρωση είναι ο βασικός λόγος για τη χρήση τους.

Η παραπάνω δήλωση, μάλιστα, ισχύει για όλες τις ηλικιακές ομάδες. Από αυτές εξαιρείται η Gen Z. Οι εκπρόσωποι της γενιάς αυτής απαντούν ότι κάνουν χρήση των social media κυρίως για να γεμίσουν τον ελεύθερο χρόνο τους.

Η έρευνα επισημαίνει πάντως ότι ο ρόλος των social media για την παρακολούθηση των εξελίξεων και των ειδήσεων από τους χρήστες σημαίνει ότι, οι εταιρείες που τα διαχειρίζονται, έχουν όλο και μεγαλύτερη ευθύνη για την πρόληψη της εξάπλωσης της παραπληροφόρησης και των fake news. Σε αυτό φαίνεται να συμφωνούν και οι χρήστες των μέσων αυτών. Μάλιστα, η έρευνα επισημαίνει ότι το 73% των χρηστών στις ΗΠΑ και στη Μεγάλη Βρετανία συμφωνεί ότι τα social media οφείλουν να φιλτράρουν τις μη επαληθευμένες ειδήσεις, που δημοσιεύονται στις πλατφόρμες τους.

Άλλο ένα σημαντικό στοιχείο είναι ότι οι ηλικιωμένοι χρήστες, που εμπιστεύονται λιγότερο τις ειδήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι ακόμη πιο απαιτητικοί από τις εταιρείες όσον αφορά την εγκυρότητα των ειδήσεων, που δημοσιεύουν.

Τέλος, η αναζήτηση αστείου ή διασκεδαστικού περιεχομένου είναι ο τρίτος πιο δημοφιλής λόγος για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (33%) και βρίσκεται πίσω από το «γέμισμα» του ελεύθερου χρόνου (34%). Η Gen Z (η γενιά των τωρινών 20άρηδων) βρίσκεται στην πρώτη γραμμή αυτής της τάσης, με σχεδόν 3 στους 10 να δημιουργούν περισσότερα βίντεο λόγω της επιδημίας.


Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ελλάδα 2021: Στον «αέρα» το επίσημο site και το νέο σήμα της Επιτροπής

Τι κάνουν τα κορίτσια μέσα σε ένα στριπτιτζάδικο (Φώτο +18)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Η συμβολή των Καστοριανών στην Ελληνική Επανάσταση

Tο πετρέλαιο θέρμανσης «έκαψε» τις επιχειρήσεις του κλάδου

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Διαδήλωση της Ελλήνων Συνέλευσις του Αρτέμη Σώρρα (Φώτο - Βίντεο)

«Μοιράζουν την ξυλεία στους δασικούς συνεταιρισμούς λες και είναι τσιφλίκι τους» – Οργισμένη επιστολή προέδρων Δασικών Συνεταιρισμών κατά του Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου – Δ. Μακεδονίας