Τώρα είμαι. Απλά είμαι!

Τώρα είμαι. Απλά είμαι!

Τώρα είμαι.

Πώς γίνεται να είμαι χωρίς να κάνω;

Πώς θα προσδιορίσω την αξία μου αν τελικά δε μεταφράσω την ύπαρξή μου σε πράξεις;

Πώς μπορώ να στέκομαι χωρίς να κάνω; Μήπως αυτό είναι τεμπελιά; Μήπως αυτό είναι φόβος;

Κι αν τελικά δεν κάνω πώς θα προσδιορίσω την ταυτότητά μου;

Πρέπει να τρέξω, να προλάβω όλα τα καθήκοντα της λίστας. Α και να χαμογελάσω.

Πρέπει να τα κάνω όλα γιατί είμαι δυνατή…

Η άσκησή μου, όμως, είναι να είμαι.

Τι σημαίνει για μένα να είμαι;

Να είμαι ο εαυτός μου. Με όλα τα στραβά και τα καλά του. Με όλες τις αδυναμίες του. Κυρίως αυτές

Να είμαι. Να είμαι χωρίς να κάνω. Να είμαι χωρίς να δικαιολογώ.

Να είμαι. Απλά να είμαι.

Να είμαι σημαίνει να νιώθω, να επιτρέπω να νιώσω χωρίς ταμπέλες και λογοκρισία.

Να είμαι σημαίνει αλήθεια.

Να είμαι σημαίνει αποδοχή.

Να είμαι σημαίνει να εκφράζω το θυμό μου κι όχι να τον αφήνω να δηλητηριάζει κάθε μου κύτταρο.

Να είμαι οι επιθυμίες μου. Να είμαι η ξεκούρασή μου.

Κουράστηκα να κάνω, μόνο για να κάνω. Μόνο για να γεμίσω εκείνο το κομμάτι της ώρας που διαφορετικά θα φανεί βαρετό και χαμένο.

Να είμαι η γεύση, η αφή. Να είμαι η σιωπή. Η δική μου σιωπή. Αυτή που μου λέει εκείνα που βάζω εμπόδια στον εαυτό μου να παραδεχτεί.

Να είμαι. Έχει μια πρωτόγνωρη ηρεμία. Μία γαλήνη που ακόμα χορεύω με άτακτα βήματα στο ρυθμό της.

Να είμαι. Εκεί που βρίσκεται η ουσία κι όχι η βαβούρα των άλλων.

Να είμαι σημαίνει να απέχω από καθετί που είναι ξένο. Που δεν είναι δικό μου κι ας προσπαθούν να μου το φορέσουν σαν στενό μπλουζάκι.

Να είμαι η ευθύνη μου. Αυτή που με οδηγεί στην ελευθερία μου  κι όχι η ευθύνη που τόσο απροκάλυπτα προσπαθείς να μου φορτώσεις.

Να είμαι η γαλήνη μου.

Να είμαι η αγάπη…

Κλώτσησα, φοβήθηκα, με μάλωσα. Δεν είχα μάθει να είμαι χωρίς να κάνω. Ο «κενός» χρόνος που δημιουργήθηκε μου προκάλεσε αμηχανία.

Και τότε ήρθε η γνωριμία με ένα ακόμα κομμάτι του εαυτού μου.

Συνειδητοποίηση: Ναι, τώρα είμαι.

Αυτή η λίστα με τα καθήκοντα έχει μόνο διαγραφές… Σ’ εκείνα που έτσι κι αλλιώς δε μου χρειάζονται. Σε εκείνα που είναι λίγα και προσπαθούν να φαντάξουν πολλά. Σε εκείνα που δεν είναι δικά μου.

Ναι, τώρα είμαι.

Είμαι και επιλέγω να κάνω γιατί το επιθυμώ. Δεν χρειάζεται να αποδείξω κάτι σε κανέναν και κυρίως στον ίδιο μου τον εαυτό.

Είμαι… απλά είμαι!

Αυτή είναι μόλις η αρχή…

Χαρά Μαρκατζίνου



Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

Δείτε πως μπορείτε να κατασκευάσετε υπέροχες τσιμεντένιες πλάκες (Φώτο)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Τίτλοι Τέλους για το «Λούκυ Λουκ» - Το Θρυλικό Μπαρ στη Θεσσαλονίκη Κλείνει Μετά από 40 Χρόνια (Φώτο)

ΚΟΖΑΝΗ - Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εαρινή συναυλία του Μουσικού Σχολείου Σιάτιστας (Φώτο)

Υπάρχει μια πόλη στην Ελλάδα που κάθε Φθινόπωρο γίνεται ακόμη πιο όμορφη. Ένας χρυσοκίτρινος πίνακας ζωγραφικής (Φώτο)