ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Μητρόπολη Καστοριάς: Μοιράστηκε η 2η δόση των Τροφίμων για τον Σεπτέμβριο

Μητρόπολη Καστοριάς: Μοιράστηκε η 2η δόση των Τροφίμων για τον ΣεπτέμβριοΗ δεύτερη δόση τροφίμων για τον μήνα Σεπτέμβριο μοιράστηκε σήμερα, Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015, σε όλους
δικαιούχους συμπολίτες μας, από τις Τράπεζες Τροφίμων της Ιεράς Μητροπόλεως Καστορίας.

Η Ιερά Μητρόπολη συνεχίζει το φιλανθρωπικό της έργο, με όσες δυνάμεις διαθέτει, χάρη στην ευσπλαχνία της μεγαλωσύνης του Θεού.

Να σημειώσουμε επίσης, ότι σήμερα Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου, θα μοιραστούν ροδάκινα στους κατοίκους των Ενοριών της Αρχιερατικής Περιφέρειας Τοιχιού.

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ - Απαράδεκτο περιστατικό σε γνωστό ζαχαροπλαστείο της Παραλίας των Ν.Φλογητών (Φώτο)

Τεστ εγκυμοσύνης με ζάχαρη, κάντε το τεστ μόνες σας

Ο Δυόσμος και τα οφέλη του αρωματικού βοτάνου

Φωτογράφος και η γυναίκα του φύτεψαν 2 εκατομμύρια δέντρα σε 20 χρόνια και επέστρεψαν πίσω ακόμη και τα ζώα (Φώτο)

ΤΩΡΑ - ΚΑΣΤΟΡΙΑ: Όταν η δημοτική αρχή δεν μπορεί αναλαμβάνουν η πολίτες (Φώτο)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Τι διαφορετικό θα έχει φέτος η κοπή της πίτας των Φίλων Περιβάλλοντος

KAΣΤΟΡΙΑ - Ο Κώστας Πατίδης από την Μεσοποταμία, στο τηλεπαιχνίδι του ALPHA, «NOTA MIA» (Bίντεο)