Αναστασοπούλου: Νόμιζε ότι δεν μπορούσε να μείνει έγκυος (Φώτο)

Το παράπονο της για μερίδα δημοσιογράφων εξέφρασε πρώτη φορά η Πηνελόπη Αναστασοπούλου...
Η ηθοποιός που μπήκε στον 7ο μήνα της εγκυμοσύνης της και σε δυο μήνες θα κρατά στην αγκαλιά της την κόρη της Λυδία, αποκάλυψε πως υπήρξε μια περίοδος που είχε αγχωθεί, πιστεύοντας ότι δεν μπορεί να μείνει έγκυος:


«Οι δημοσιογράφοι έχουν ένα κακό συνήθειο να ρωτούν μια γυναίκα μετά τα 30κάτι, πότε θα παντρευτεί και θα κάνει παιδιά. Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι λίγο εγκληματικό γιατί μια γυναίκα μπορεί να μην μπορεί να κάνει παιδιά. Εγώ μπορούσα τελικά, αλλά είχα την αίσθηση ότι δυσκολευόμουνα, γιατί το είχα καιρό στο μυαλό και δεν μου προέκυπτε όσο σύντομα ήθελα εγώ να μου συμβεί. Και κάθε φορά που με ρωτούσαν με αγχώνανε. Και ένιωθα ότι “μήπως έχει αργήσει; Γιατί με ρωτάνε; Μήπως εγώ τελικά είμαι λίγο πιο ιδιαίτερη απ΄ όσο θα έπρεπε;”»

(Με τον σύντροφο και πατέρα του παιδιού της, Φώτη Μπερνάντο)


Όσο για το αν έχει παντρευτεί με τον Φώτη Μπερνάντο; Αν και στο video τον αποκαλεί «σύζυγο», ξεκαθαρίζει πως:

«Αυτό είναι προσωπικό. Το έχω πει πολλές φορές, να μην γίνομαι γραφική. Αυτό αφορά μόνο εμένα και τον Φώτη. Κανέναν άλλον!»

Τέλος, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου δεν κρύβει πως είναι πολύ δύσκολο να κάνει ταυτόχρονα καθημερινό σίριαλ («Συμμαθητές») και θέατρο γι΄αυτό και εξηγεί ότι:

«Δεν θέλω να πιέσω την κατάσταση καθόλου. Αν κάποια στιγμή νιώσω ότι δεν περνάω καλά και είμαι άβολα, θα σταματήσω. Δεν νομίζω να πάω μέχρι τον ένατο μήνα», προσθέτοντας πως «κανονικά αυτό δεν επιτρέπεται. Τα τακούνια καμιά φορά επιτρέπονται. Δεν πειράζει να τα βάλεις για μια ώρα και να πας μια βόλτα».


Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ενίσχυση πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Πουταχίδου Όλγα Υποψήφια Περιφερειακοί Σύμβουλος της ΠΕ Κοζάνης με τον Γιώργο Κασαπίδη