Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Μην ξεχνάτε τη Μελίνα μου» – Συγκλονιστικές μαντινάδες από τον πατέρα της 4χρονης στον λογαριασμό του στο facebook

«Μην ξεχνάτε τη Μελίνα μου» – Συγκλονιστικές μαντινάδες από τον πατέρα της 4χρονηςΘε μου βαριά με δίκασες, θε μου και είναι κρίμα, λιώνω και γω, λιώνει κι αυτή κλεισμένη μεσ” στο μνήμα»
Ο χρόνος περνά αλλά ο πόνος δυναμώνει για την οικογένεια της 4χρονης Μελίνας Παρασχάκη που «έσβησε» μετά από επέμβαση ρουτίνας …
Στο περιθώριο των εξελίξεων αναφορικά με τη διερεύνηση της υπόθεσης και των αποκαλύψεων που τις συνοδεύουν η απουσία της μικρής Μελίνας είναι πιο έντονη απο ποτέ με τον πατέρα της Μάνο Παρασχάκη να ζητά από τους γνωστούς και άγνωστους φίλους της οικογένειας να μην ξεχάσουν το 4χρονου αγγελούδι που χάθηκε τόσο άδικα …
Στο προσωπικό του προφίλ στο facebook o ίδιος αναρτά φωτογραφίες της μικρής αφιερώνοντας της συγκλονιστικές μαντινάδες που μαρτυρούν το μέγεθος του πόνου που έχει προκαλέσει η απώλεια της …
«Όφου αμυγδαλωμάτα μου, να ξερες πως μου λείπεις, και κολυμπώ καθημερνώς στις θάλασσες της λύπης»
«Θε μου βαριά με δίκασες, θε μου και είναι κρίμα, λιώνω και γω, λιώνει κι αυτή κλεισμένη μεσ” στο μνήμα»




Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

Η Ραχήλ Μακρή κάνει κόμμα, το «Μέτωπο Νίκης» (Βίντεο)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Ούτε η βροχή μπόρεσε να σταματήσει το γλέντι στις Κομνηνάδες (Βίντεο)

ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΟΥΝ! Οι άνθρωποι που έμειναν πίσω στο χωριό (Φώτο)

Πρόστιμα με βάση εισοδηματικά κριτήρια στον νέο ΚΟΚ

ΚΟΖΑΝΗ - Με την παρουσίαση μαθητικών δραστηριοτήτων έληξε το σχολικό έτος της ΕΠΑ.Σ ΟΑΕΔ Μαθητείας Κοζάνης (Βίντεο)