Μεγάλος και στην τελευταία του συνέντευξη ο Δημήτρης Διαμαντίδης: «Δεν το χάνεις ρε Βασιλάρα; Χασ' το»! (Βίντεο)

Στην τελευταία του συνέντευξη ως παίκτης, ο Διαμαντίδης έδειξε, με όσα είπε, τι ποιότητας αθλητής και άνθρωπος είναι:
«Δεν το χάνεις ρε Βασιλάρα μας έχεις… Χάσ’ το! Αλλά το έβαλε κι έδειξε πέρα από την πλάκα την ποιότητά του και πόσο μεγάλος παίκτης είναι. Κι όλοι καταλαβαίνουν την ποιότητα και την ικανότητά του», είπε για τον Βασίλη Σπανούλη, που έβαλε στο τελευταίο δευτερόλεπτο το τρίποντο της νίκης του Ολυμπιακού επί του Παναθηναικού!
Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
«Είναι μία περίεργη βραδιά για μένα προσωπικά και για όλη την ομάδα. Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό. Όπως είπα και πριν για την ομάδα είναι μία δύσκολη στιγμή. Τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα. Από τη μία με στενοχωρεί ο τρόπος που χάσαμε το παιχνίδι. Από την άλλη όσα χρόνια είμαι σε αυτή την ομάδα και στον αθλητισμό δεν περίμενα ότι θα ζήσω τόσα πράγματα. Πραγματικά νιώθω ευλογημένος. Είναι κάτι απίστευτο όσα έζησα 5 χρόνια στον Ηρακλή. Τους ευχαριστώ πολύ! Όλους για τη δυνατότητα που μου έδωσαν. Κι όλα αυτά τα χρόνια στον Παναθηναϊκό που έζησα απίστευτες στιγμές κι εύχομαι σε όλους τους αθλητές να τα ζήσουν. Ευχαριστώ τον Παναθηναϊκό. Ο Παναθηναϊκός είναι μία ομάδα συνεχίζει. Δεν έχω να πω κάτι άλλο. Είναι η τελευταία φορά που σας βλέπω. Δεν ήμουν κι ο καλύτερος συνομιλητής σας (αναφερόμενος στους δημοσιογράφους). Αλλά έχω μία φιλοσοφία στο μυαλό μου. Σας ευχαριστώ όλους. Να είστε καλά. Μόνο υγεία», είπε αρχικά ο Δημήτρης Διαμαντίδης και η αίθουσα τον χειροκρότησε για αρκετή ώρα.
«Από τις μεγαλύτερες στιγμές οι διακρίσεις με την Εθνική»
Αν έχει καταλάβει ότι τελείωσε η καριέρα του και τις μεγαλύτερες στιγμές του: «Θα δω ότι θα είναι δύσκολη στιγμή όταν δεν θα είμαι τον Σεπτέμβριο στην προετοιμασία. Αυτή τη στιγμή δεν έχω καταλάβει ότι θα σταματήσω. Θα το καταλάβω με τον καιρό. Η απόφασή μου ήταν συνειδητοποιημένη. Το είχα σκεφτεί και το είχα πει.
Μεγαλύτερες στιγμές ήταν οι διακρίσεις με την Εθνική Ομάδα, το καλύτερο που μπορεί να σου συμβεί στην αθλητική ζωή. Διακρίσεις με τον Παναθηναϊκό. Έκανα φιλίες με κόσμο που δεν θα γνώριζα καν. Συναναστράφηκα με ανθρώπους παγκοσμίου φήμης. Αλλά οι στιγμές που έχω ζήσει με την Εθνική και τον Παναθηναϊκό είναι οι καλύτερες στιγμές μου. Φεύγω γεμάτος και χαρούμενος. Είμαι υγιής, πρόσφερα όσο μπορώ. Ο Παναθηναϊκός συνεχίζει, οι ομάδες συνεχίζουν».
Για το παιχνίδι που θα ήθελε να παίξει ξανά: «Θα ήθελα να ξαναπαίξω τον τελικό του 2006»
Για το τι θα κάνει στη συνέχεια: «Σίγουρα δεν θα γίνω προπονητής. Mπάσκετ μόνο για χαβαλέ! Δεν έχω σκεφτεί κάτι άλλο. Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να απαντήσω. Θέλω να ηρεμήσω και θα δούμε. Δεν θέλω να γίνω προπονητής, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Από εκεί και πέρα, θα δούμε.».
Για το τι συμβουλή θα έδινε σ’ έναν αθλητή: «Δεν είμαι καλός στις συμβουλές. Το έχω ξαναπεί. Το θέμα είναι να κάνεις προπόνηση και να σκέφτεσαι το μπάσκετ σου».
Για το τι σκέφτεται όταν ακούει τη λέξη Διαμαντίδης: «Δεν μπορώ να απαντήσω με μια λέξη. Αφοσιωμένος, ευλογημένος… τυχερός, χαρούμενος. Μπορώ να βρω πολλές λέξεις, όχι μία. Εύχομαι σε όλους να έχουν υγεία και να καταλάβουν πώς είναι η ζωή. Χαρά, νίκη… ήττα, αλλά ο αγώνας είναι αλλού».
Για το ότι μέλη του Παναθηναϊκού πήγαν στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού και το αντίστροφο: «Επειδή ξέρουμε πώς είναι τα πράγματα. Είναι δύσκολα. Το φυσιολογικό θα ήταν να γίνει ό,τι έγινε αυτή τη φορά. Οι ομάδες στο γήπεδο θέλουν να κερδίσουν. Ο καθένας για την ομάδα του. Όταν τελειώνει το παιχνίδι κάποιος θα κερδίσει κάποιος θα χάσει, αυτό είναι το φυσιολογικό. Να τελειώσουμε, να δώσουμε συγχαρητήρια στον αντίπαλο και να κοιτάξουμε το επόμενο. Αυτό πρέπει να είναι».
Για το ότι όλοι τον παρακαλούσαν να μην σταματήσει: «Για εμένα δεν ήταν δύσκολο. Έπαιζα. Δεν τελείωσε η καριέρα μου όταν ανακοίνωσα ότι θα αποχωρήσω. Σήμερα τελειώνει. Δεν είχα δεύτερες σκέψεις. Έκανα αυτό που έκανα όλα τα χρόνια. Δεν σκεφτόμουν κάτι άλλο. Έκανα τη ρουτίνα μου, αυτό που έκανα τόσα χρόνια. Ούτε τώρα έχω δεύτερες σκέψεις».
Για το αν έχει κάποιο… παράπονο: «Κανένα παράπονο. Είμαι γεμάτος. Δεν μπορείς να κερδίζεις πάντα, έτσι έιναι η ζωή. Φεύγω γεμάτος, ευτυχισμένος, χαρούμενος, χαμογελαστός. Μια χαρά».
Για το αν σταμάτησε νωρίς από την Εθνική: «Οι αποφάσεις μου μπορεί να φαίνονται κάπως σε κάποιους. Όταν εγώ όμως κάθομαι και σκέφτομαι και παίρνω μια απόφαση νομίζω πως ξέρω τι είναι καλύτερο για εμένα. Τα βάζω κάτω και τα ζυγίζω όλα».
Για το παιχνίδι του θα έβλεπε με τα παιδιά του: «Αν θέλουν να δουν τον μπαμπά τους θα τους βάλω να δουν τον μπαμπά τους. Θέλω να είναι καλά. Αν θέλουν να δουν παιχνίδι, ας δουν παιχνίδι. Αν θέλουν το Lion King που τους βάζω τώρα (σ.σ. γέλια) αυτό θα κάνω. Δεν ξέρω ποιο παιχνίδι θα δείξω, δεν ξέρω».
Δείτε το video…
Πηγή

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ενίσχυση πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Πουταχίδου Όλγα Υποψήφια Περιφερειακοί Σύμβουλος της ΠΕ Κοζάνης με τον Γιώργο Κασαπίδη