H εγκύκλιος με τη νέα παρακράτηση φόρου σε μισθούς & συντάξεις

Την εγκύκλιο που θα καθορίζει τη διαδικασία παρακράτησης του φόρου σε μισθούς και σε συντάξεις όπως αυτή αλλάζει
μετά την ψήφιση της νέας φορολογικής κλίμακας φόρου εισοδήματος και εισφοράς αλληλεγγύης υπέγραψε ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων.
Όπως προκύπτει από το πλήρες κείμενο, οι παρακρατήσεις φόρου και ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης στο εισόδημα από μισθούς και συντάξεις με τις νέες διατάξεις διενεργούνται για μισθοδοσίες και συντάξεις που εκκαθαρίζονται από τις 27.5.2016, ημερομηνία δημοσίευσης του ν. 4389/2016, και εξής και όχι αναδρομικά. Τα παρακρατηθέντα ποσά φόρου και ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης θα δηλωθούν στις ετήσιες δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2016 και θα συμψηφιστούν κατά την εκκαθάριση των δηλώσεων αυτών.
Στην εγκύκλιο, αναγράφονται και συγκεκριμένα παραδείγματα για τους νέους υπολογισμούς:
A) Έστω μισθωτός με ετήσιο καθαρό εισόδημα (βάσει αναγωγής) 15.000 ευρώ. Συνολική εισφορά αλληλεγγύης: (15.000-12.000)*2,2%=66 ευρώ.
Μηνιαία παρακράτηση εισφοράς αλληλεγγύης: 66/12=5,5 ευρώ (εφόσον στο φορολογούμενο δεν καταβάλλονται Δώρα) ή 66/14=4,71 ευρώ (εφόσον στο φορολογούμενο καταβάλλονται και Δώρα που ισοδυναμούν με δύο μισθούς).
Β) Έστω μισθωτός με ετήσιο καθαρό εισόδημα (βάσει αναγωγής) 35.000 ευρώ. Συνολική εισφορά αλληλεγγύης: (35.000-30.000)*6,5%+676=1.001 ευρώ.
Μηνιαία παρακράτηση εισφοράς αλληλεγγύης: 1.001/12=83,42 ευρώ (εφόσον στο φορολογούμενο δεν καταβάλλονται Δώρα) ή 1.001/14=71,5 ευρώ (εφόσον στο φορολογούμενο καταβάλλονται και Δώρα που ισοδυναμούν με δύο μισθούς).
Ιδού και το απόσπασμα που εξασφαλίζει τη μη αναδρομική εφαρμογή της παρακράτησης: «Οι παρακρατήσεις φόρου και ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης στο εισόδημα από μισθούς και συντάξεις με βάση τις προαναφερόμενες μεταβολές, διενεργούνται για μισθοδοσίες και συντάξεις που εκκαθαρίζονται από την ημερομηνία δημοσίευσης του ν. 4389/2016 δηλαδή, από 27.5.2016 και μετά και δεν τίθεται θέμα αναδρομικής παρακράτησής τους. Τα παρακρατηθέντα ποσά φόρου και ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης θα δηλωθούν στις ετήσιες δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2016, και θα συμψηφισθούν κατά την εκκαθάριση των δηλώσεων αυτών που θα διενεργηθεί σύμφωνα με τις νέες διατάξεις».
Πηγή

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ - Απαράδεκτο περιστατικό σε γνωστό ζαχαροπλαστείο της Παραλίας των Ν.Φλογητών (Φώτο)

Τεστ εγκυμοσύνης με ζάχαρη, κάντε το τεστ μόνες σας

Γιατί η συμφωνία Τσίπρα-Ζάεφ για το Σκοπιανό υπογράφεται στις Πρέσπες. Ο συμβολισμός και όσα δεν γνωρίζουμε για μια από τις πιο μαγευτικές γωνίες της Ελλάδας

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Η χρυσή συνταγή του Ι.Ε.Κ. Καστοριάς (Φώτο - Βίντεο)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Ενημέρωση της Τροχαίας Καστοριάς στο Δημοτικό Σχολείο Μεσοποταμίας (Φώτο)

Απίστευτη έκρηξη κατεδάφισε το ξενοδοχείο TSAMIS στην Καστοριά (Φώτο -Βίντεο)