H Nωαίνα τα βάζει και με την Αραβανή: «Άντε μαρή Βαγγελίτσα…»(Βίντεο)

H Nωαίνα τα βάζει και με την Αραβανή: «Άντε μαρή Βαγγελίτσα…»(ΒΙΝΤΕΟ)«Όταν αποφασίσω να πω εγώ τι έγινε θα κλείσει το θέμα με
το μουστάκι, θα κλείσει το θέμα με τον πατέρα μου και θα κλείσει και το θέμα με τον κ…ο μου και θα κλείσουν όλα. »
η Νωαίνα ηταν καλεσμένη το μεσημέρι της πέμπτης στο ΦΜ Live  και όπως ήταν αναμενώμενο οι παρουσιαστές δεν θα έχαναν την ευκαιρία να την ρωτήσουν για το περιστατικό με τα οπίσθια και τι συνέβει εκείνη τη μέρα
«Δεν μετάνιωσα για την κίνηση που έκανα. Εκείνη τη στιγμή κάναμε χαβαλέ. Ήταν ένα inside joke μεταξύ εμού και του Ίαν. Η διάσταση που πήρε μετά ήταν κάτι που έπρεπε να το είχα σκεφτεί, αλλά επειδή λειτούργησα πολύ αυθόρμητα, δεν το σκέφτηκα. Όλα γίνονται σε αυτόν τον κόσμο. Δεν ήμουν σε συναυλία στο Wembley, ούτε στο Woodstock, ήμουν στον ΣΚΑΙ στις 21:30 το βράδυ. Πιθανώς με έκανε να χάσω. Ότι έγινε, έγινε. Είδατε τον Ίαν μετά; Συμπαράσταση…
Δεν έκρινα τον σεξισμό τους, απλώς αυτό που προσπαθούσα να πω ήταν ότι αυτό ήταν οκ να το βλέπουμε και είναι κάτι στο οποίο είμαστε συνηθισμένοι να το βλέπουμε και θέλουμε κι άλλο, αλλά όταν κάποιος κάνει μια κίνηση που δεν ήταν πρόστυχη, δεν ήταν σεξουαλική, αντιθέτως, έγινε για πλάκα, εκεί σοκάρεσαι. Αν ήμουν on stage με όλα πεταμένα έξω και ήμουν πολύ sexual κανένας δεν θα μου έλεγε τίποτα. Αυτό ήταν το οξύμωρο για μένα.
Μου έκανε εντύπωση αυτός ο διαχωρισμός. Που πριν μου ζητήσανε να είμαι πιο σέξι πάνω στη σκηνή και θα μπορούσα να το είχα κάνει και μετά με μια δήλωση λίγο ακραία σαν απάντηση σε κάτι πολύ αυθόρμητα και καθόλου προγραμματισμένα. Απλά επέμενε η Ευαγγελία “θα μας δείξεις το μουστάκι σου;”. Α μωρή, θα σου δείξω που είναι το μουστάκι μου. Που μου λες που είναι το μουστάκι μου. Που προφανώς και δεν ήταν εκεί το μουστάκι μου. Μην με προκαλείς.
Ήταν σαν αυτό με τον Θεοφάνους και τον Φωκά που του λέει “ποιον θα σήκωνες από τις  τέσσερις καρέκλες για να κάτσεις;” Και λέει το παιδάκι “θα σήκωνα τον τάδε” και μετά πέσανε όλοι πάνω του. Αφού τον ρωτάς ρε φίλες. Μη ρωτάς μαρή… Ευαγγελίτσα κι εσύ από δίπλα. Όταν αποφασίσω να πω εγώ τι έγινε θα κλείσει το θέμα με το μουστάκι, θα κλείσει το θέμα με τον πατέρα μου και θα κλείσει και το θέμα με τον κ…ο μου και θα κλείσουν όλα. Θα ξεκινήσει κάτι άλλο».
Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ενίσχυση πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Πουταχίδου Όλγα Υποψήφια Περιφερειακοί Σύμβουλος της ΠΕ Κοζάνης με τον Γιώργο Κασαπίδη