Η μητέρα του άτυχου 5χρονου που κατασπάραξαν τα ροτβάιλερ: «Δεν άκουσε μέχρι σήμερα μια συγγνώμη»

Σχεδόν πέντε μήνες έχουν περάσει από το απίστευτο περιστατικό που συνέβη στην Κοζάνη, όταν τρία ροτβάιλερ, που κατείχε
72χρονος, κατασπάραξαν ένα 5χρονο παιδί, μπροστά στα μάτια της ανήμπορης να αντιδράσει μητέρας του. Χθες, ενώπιον της Προέδρου Πρωτοδικών Κοζάνης εκδικάστηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα, για τη δέσμευση της κινητής και ακίνητης περιουσίας των ιδιοκτητών των ροτβάιλερ, ενώ έχει κατατεθεί και αγωγή ύψους 800.000 ευρώ.

Η μητέρα του 5χρονου Στάθη, Αγάπη, σπάει τη σιωπή της και μέσω του δικηγόρου της κ. Ζήση Βρίκου δηλώνει την οργή της για όσα ακούστηκαν για το βασανιστικό θάνατο του παιδιού της, ενώ εκφράζει και το παράπονό της πως από τους ιδιοκτήτες δεν άκουσε μέχρι σήμερα μια συγγνώμη.

«Από την ημέρα  που είδα το παιδί  μου να ψυχορραγεί  μέσα στα δόντια αυτών των σκυλιών, έχω κλειστεί στον εαυτό μου. Δεν μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου αυτές τις σκληρές εικόνες και κάθε μέρα που περνάει καταρρέω. Δεν αντέχω να ακούω στα δικαστήρια ότι το παιδί μου έχασε τη ζωή του, στον κήπο της Εδέμ. Δίνουν ψεύτικη εικόνα για το μέρος στο οποίο το παιδί μου έχασε τη ζωή του. Δυο  τελάρα ήταν ως μέτρο προστασίας ανάμεσα στο παιδί μου και στα σκυλιά».

Η άτυχη μητέρα θυμάται όλα όσα έγιναν εκείνο το μοιραίο μεσημέρι και «επιτίθεται» στους ιδιοκτήτες των σκυλιών για αυτά που υποστηρίζουν. «'Όλα έγιναν μπροστά μου, εγώ προσπάθησα να σώσω το παιδί μου από τα δόντια τους και με τραυμάτισαν στα χέρια. Εγώ με τον σύντροφο μου πήγαμε το παιδί στο νοσοκομείο με πληγές και αυτοί τώρα δηλώνουν ότι δεν έχουν καμία ευθύνη. Δηλώνουν ότι αρνούνται την ευθύνη τους και ότι τα σκυλιά έκαναν τη δουλειά τους ως φύλακες. Ούτε μια συγγνώμη για τη ψυχούλα που χάθηκε, τόσο βίαια».

Στα 35 της χρόνια η Αγάπη είδε να της στερούν ό,τι πιο πολύτιμο είχε στη ζωή. Το ίδιο της το παιδί, το μονάκριβο γιο της, Στάθη. Μια γυναίκα που έκτοτε κατέρρευσε ψυχολογικά και κλείστηκε στον εαυτό της ζώντας με τον εφιάλτη που της προκάλεσαν τρία ροτβάιλερ.

Όπως είπε ο δικηγόρος της «έχει χάσει αρκετά κιλά από τη στεναχώρια της και έχει κλονιστεί η υγεία της. Είναι αρκετά τρομαγμένη και με δυσκολία μιλάει για το συμβάν. Ακόμη και σήμερα δεν μπορεί να πιστέψει πως το αγγελούδι της έφυγε με αυτό τον τραγικό τρόπο από τη ζωή μόλις στα 5 του χρόνια».

Η ανείπωτη τραγωδία εξελίχθηκε ανήμερα της Κυριακής του Πάσχα, στην Κοζάνη. Όλα συνέβησαν λίγο μετά τις δυο το μεσημέρι, όταν η μητέρα του ανήλικου διασκέδαζε σε φιλικό σπίτι κοντά στο πρώην κέντρο «Λευκάδα» για την ημέρα της Λαμπρής. Ξαφνικά τρία σκυλιά ράτσας ροτβάιλερ, έριξαν την περίφραξη του χώρου στον οποίο ήταν κλεισμένα και επιτέθηκαν στον 5χρονο με ιδιαίτερη μανία δαγκώνοντας τον σε ολόκληρο το κορμί του. Το άτυχο αγοράκι αιμορραγώντας μεταφέρθηκε από τη μητέρα του και το σύντροφό της στο Μαμάτσειο Νοσοκομείο Κοζάνης, με τους γιατρούς να δίνουν μάχη για περισσότερο από 45 λεπτά προκειμένου να το κρατήσουν στη ζωή. Μάταια όμως αφού το αγοράκι άφησε την τελευταία του πνοή.

Ο εισαγγελέας Κοζάνης άσκησε αργότερα ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία εξ αμελείας στον 72χρονο συνταξιούχο, ιδιοκτήτη των ροτβάιλερ. Στην κατάθεσή του ο 72χρονος ισχυρίστηκε ότι από τα 8 σκυλιά ράτσας ροτβάιλερ που είχε τα τρία ήταν κλεισμένα σε ειδικό χώρο στο ημιυπόγειο του σπιτιού του, ενώ τα υπόλοιπα 5 σκυλιά της οικογένειας ήταν κλεισμένα σε αποθήκη της αγροικίας.

pronews.gr

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ενίσχυση πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Πουταχίδου Όλγα Υποψήφια Περιφερειακοί Σύμβουλος της ΠΕ Κοζάνης με τον Γιώργο Κασαπίδη