ΒΟΜΒΑ ΑΠΟ ΧΟΛΙΓΟΥΝΤΙΑΝΗ ΗΘΟΠΟΙΟ! «Με βίασαν όταν ήμουν μικρή…» (Φώτο - Βίντεο)

ΒΟΜΒΑ ΑΠΟ ΧΟΛΙΓΟΥΝΤΙΑΝΗ ΗΘΟΠΟΙΟ! «Με βίασαν όταν ήμουν μικρή…»
Ένα άγνωστο περιστατικό, που τώρα είδε το φως της
δημοσιότητας.

Ο λόγος για την Jane Fonda, η οποία αποκάλυψε ότι έχει πέσει θύμα βιασμού σε νεότερη ηλικία.
Αποτέλεσμα εικόνας για jane fonda


Η 79χρονη ηθοποιός αποκάλυψε τα φρικτά περιστατικά που βίωσε στο παρελθόν σε συνέντευξη της στην ηθοποιό Brie Larson για την εκπομπή Net-A-Porter, όπου μίλησε για τον φεμινισμό.
«Να σας δώσω να καταλάβετε πόσο η πατριαρχεία επηρεάζει και επιβάλλεται στο γυναικείο φύλο; Με έχουν βιάσει, έχω κακοποιηθεί σεξουαλικά όταν ήμουν παιδί και έχω απολυθεί επειδή δεν κοιμήθηκα με τον εργοδότη μου. Πάντα πίστευα ότι αυτό είναι δικό μου λάθος. Νόμιζα ότι δεν έκανα ή δεν είπα το σωστό πράγμα» ανέφερε η ηθοποιός.
Η Jane Fonda δεν αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες ενώ τόνισε ότι την αποκάλυψη την έκανε για όλα αυτά τα νέα κορίτσια που πέφτουν θύματα βιασμού και δεν γνωρίζουν καν ότι είναι βιασμός.
«Σκέφτονται «θα πρέπει να έγινε γιατί είπα όχι με λάθος τρόπο» ανέφερε ενώ τόνισε ότι της πήρε 60 χρόνια για να μάθει να λέει «όχι».
Αποτέλεσμα εικόνας για jane fonda
pasmina

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ελλάδα 2021: Στον «αέρα» το επίσημο site και το νέο σήμα της Επιτροπής

Έκθεση-σοκ της UNICEF: Σε συνθήκες φτώχειας μισό εκατομμύριο Eλληνόπουλα

Το δημοφιλές γλυκαντικό που αναστατώνει την ισορροπία και λειτουργία του εντέρου

Οριστική αναβολή στον τελικό Κυπέλλου Ελλάδας: Παίκτης του Ολυμπιακού θετικός στον ιό