Γνωστός 63χρονος τραγουδιστής: «Δεν έχω πάρει ποτέ βιάγκρα. Οι γυναίκες είναι το βιάγκρα μου» (Βίντεο)

76449.jpg
Ο γνωστός τραγουδιστής είναι λάτρης του ωραίο φύλου και πάντα περιστοιχίζεται από ωραίες γυναίκες. 


Ο Λευτέρης Πανταζής έδωσε συνέντευξη στη Σάσα Σταμάτη και μεταξύ άλλων τον ρώτησε αν έχει πάρει ποτέ βιάγκρα. «Ποτέ, βιάγκρα είστε εσείς. Παναγία μου, να είμαστε καλά. Γυναίκες μου, θα με φάνε οι κακούργες», είπε γελώντας στην εκπομπή «Ooh la la». Όσο για τον αριθμό των γυναικών με τις οποίες έχει κάνει σεξ απάντησε: «Δεν τις μετράω. Στο σχολείο με στήνανε στα ραντεβού αλλά μετά που έγινα τραγουδιστής είχα τα καλά μου».

Δείτε το βίντεο

gossip-tv.gr

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ενίσχυση πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων

Πρόστιμα με βάση εισοδηματικά κριτήρια στον νέο ΚΟΚ

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς