Δεν μπορώ να ευχηθώ να είσαι καλά μακριά μου

Εκείνη η ερωτική επιστολή που κάποτε τόλμησες κι έστειλες. Ή εκείνη που έμεινε αποθηκευμένη σε κάποια πρόχειρα να τη σκονίζουν οι αμφιβολίες. Αυτόματες καταγραφές ή δομημένες εξομολογήσεις, είναι τα δικά σας αληθινά ερωτικά γράμματα και τα θέλουμε. Τόλμησε να τα μοιραστείς μαζί μας και με το πρόσωπο που απευθύνονται. Τα περιμένουμε στο info @ pillowfights.gr με τίτλο «Συστημένα».


Εξομολογείται η Σταυριανή προς τον Κ.


Κάθε βράδυ παίρνω την απόφαση να σου γράψω, αλλά μετά τα σβήνω. Αυτό κάνω, γράφω και σβήνω. Ήρθε η στιγμή, όμως, να στα πω πριν να είναι πολύ αργά -ή μήπως είναι ήδη; Έτσι κι αλλιώς, δε νομίζω να έχει πλέον σημασία για σένα. Ήθελα, όμως, για μένα να σου γράψω όλα αυτά που δεν τόλμησα να σου πω, αυτά που φοβάσαι να ακούσεις.

Σε ερωτεύτηκα∙ σου ακούγεται πολύ μελό, έτσι; Βασικά, γράψε λάθος, ακόμα είμαι ερωτευμένη. Όσο γρήγορα μπήκες στη ζωή μου τόσο γρήγορα έφυγες από αυτήν. Κάθε μέρα σε σκέφτομαι ακόμα πιο πολύ, όλες οι στιγμές μας είναι ακόμα ζωντανές μέσα μου.

Ξυπνάω και κοιμάμαι με τη σκέψη σου. Μου λείπεις απίστευτα πολύ, ρε γαμώτο. Μου λείπει το πώς με κοιτούσες, το πώς με φιλούσες. Μου λείπει το άγγιγμά σου, το άρωμά σου, οι αγκαλιές σου και τα πειράγματά σου. Μου λείπουν τα αστεία σου που συνήθως μας άκουγε όλη η καφετέρια, θυμάσαι;

Αναρωτιέμαι τι σε πλήγωσε τόσο και σε έκανε να μην μπορείς να δώσεις δεύτερη ευκαιρία. Τι να είναι αυτό που σε έκανε να υποφέρεις τόσο και ποτέ δεν το έμαθα όσο ήμουν μαζί σου. Ποτέ δε μου είπες γιατί ήθελες τόσο πολύ να μείνεις μακριά μου, που δε μου έδωσες αυτή τη δεύτερη ευκαιρία.

Πίστευα ότι ήταν επειδή είχες πληγωθεί πάρα πολύ στο παρελθόν και θέλησα να φτιάξω την ιδανική κατάσταση για εσένα, για εμάς. Δε με άφησες, σου φάνηκε ύποπτο, κακό. Νόμιζες πως σε πρόδωσα, δεν ήταν έτσι, όμως, το ξέρεις κι εσύ ότι δε θα στο έκανα αυτό. Ξέρουμε ότι όπως ήμασταν μαζί δε θα είμαστε ποτέ με κανέναν άλλον. Είτε ένας μήνας μαζί είτε πολλά χρόνια, τα ίδια θα νιώθαμε.

Μου έδωσες ελπίδες πολλές, μου έδωσες ό,τι είχα ανάγκη και το πήρες πίσω πριν καν συνηθίσω. Έφυγες μακριά μου και ξαφνικά δε με γνώριζες. Δε μου αρκούν συζητήσεις γενικές ούτε τα τυπικά. Μου αρκεί, όμως, να κοιμόμαστε μαζί, όπως ονειρευόμασταν και ποτέ δεν έγινε. Μου αρκεί κι ας είναι ψεύτικο.

Θα με στοιχειώνει η ανάμνησή σου, όσο θα κοιμάμαι στο κρεβάτι που με αγκάλιαζες και σε μύριζα. Που κοιτούσες τα μάτια μου κι ευχόμουν ποτέ να μην τελειώσει η στιγμή αυτή. Η δική μας στιγμή.

Δεν μπορώ να σου ευχηθώ να είσαι ευτυχισμένος με κάποια άλλη. Δεν το θέλω αυτό. Ο έρωτας είναι εγωιστής κι εγώ έχω γίνει η χειρότερη εγωίστρια. Σε θέλω δικό μου, για εμένα μόνο. Δεν μπορώ να σκέφτομαι ότι κάποια θα σε κάνει ευτυχισμένο κι αυτή δε θα είμαι εγώ.

Ελπίζω σε τελειωμένες καταστάσεις και τετελεσμένα γεγονότα, το ξέρω ήδη αυτό. Αλλά τα όνειρά μας είναι αυτά που μας φέρανε κοντά κι αυτά που θα μας ξαναφέρουν.



Επιμέλεια κειμένου: Πωλίνα Πανέρη

http://www.pillowfights.gr

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

Υπάρχει μια πόλη στην Ελλάδα που κάθε Φθινόπωρο γίνεται ακόμη πιο όμορφη. Ένας χρυσοκίτρινος πίνακας ζωγραφικής (Φώτο)

Πρόστιμα με βάση εισοδηματικά κριτήρια στον νέο ΚΟΚ

Παράταση για τις ενισχύσεις επιχειρήσεων που ήταν σε αναστολή τα Χριστούγεννα