Πετρούνιας: Ευχαριστώ τον καθένα σας ξεχωριστά

Μήνυμα μέσα από το χειρουργείο έστειλε ο Λευτέρης Πετρούνιας


Ο Λευτέρης Πετρούνιας λίγο μετά από το χειρουργείο στο οποίο υποβλήθηκε στον ώμο έστειλε μήνυμα κι ευχαρίστησε όσους τον στηρίζουν.
Ο  Έλληνας γυμναστής ενημέρωσε πως ο χρόνος μέχρι την επιστροφή του στις προπονήσεις αναμένεται να είναι τρεις μήνες, ενώ ευχαρίστησε τους ανθρώπους που τον βοήθησαν σε αυτήν την περιπέτεια, αλλά και τον κόσμο που τον στήριξε. 
«Όλα πήγαν καλά !!! Έχω ακόμη αγωνία για να ολοκληρωθεί και η αποκατάσταση με επιτυχία και σε τρεις μήνες περίπου ευελπιστώ ότι θα είμαι πάλι πίσω στην προπόνηση μου. Η αγάπη και η δύναμη που μου δώσατε για να ανέβω στους κρίκους πριν από λίγες ημέρες, θα είναι η ώθηση μου και για την ανάρρωση μου. Ευχαριστώ από καρδιάς τον Γιατρό μου Οδυσσέα Παξινό που βρίσκεται δίπλα μου απο την πρώτη στιγμή, τον Dr Lafosse με το ιατρικό του επιτελείο που με φρόντισαν και με έκαναν να νιώθω ασφαλής.Ευχαριστώ την Ελληνική Γυμναστική Ομοσπονδία που μερίμνησε για όλα. Ευχαριστώ τον καθένα σας ξεχωριστά για το κουράγιο που μου δίνετε. Δύσκολος αυτός ο αγώνας που ξεκίνησε σήμερα αλλά είμαστε μαθημένοι στους αγώνες και θα τα καταφέρουμε...», ανέφερε χαρακτηριστικά. 

http://www.aek365.com/ 
Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

Η Ραχήλ Μακρή κάνει κόμμα, το «Μέτωπο Νίκης» (Βίντεο)

Πανελλήνιες: Σάρωσε το ΕΠΑΛ Καστοριάς – Συνέντευξη Αλέξανδρος Ταμήλιας

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Υπάρχει μια πόλη στην Ελλάδα που κάθε Φθινόπωρο γίνεται ακόμη πιο όμορφη. Ένας χρυσοκίτρινος πίνακας ζωγραφικής (Φώτο)