ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό "Ενέργεια για τον δήμο Καστοριάς" ο Παναγιώτης Δάγγας

• Γεννήθηκα  το 1981 στην Καστοριά και κατοικώ στην Πολυκάρπη έως σήμερα. Είμαι παντρεμένος με την  Στεφανία Μπαζίνα και πατέρας ενός παιδιού.Είμαι Απόφοιτος του ΤΕΕ Καστοριάς με πτυχίο Μηχανολόγου- θερμουδραυλικού.  Η αγάπη μου για την φύση και ειδικότερα για την γη με οδήγησε να ασχοληθώ επαγγελματικά με την καλλιέργεια Μήλου και Φασολιού  στην ευρύτερη περιοχή της Πολυκάρπης. Διετέλεσα μέλος του Πολιτιστικού Συλλόγου «Δημιουργία»  καθώς και Πρόεδρος του Αθλητικού Συλλόγου «Ηρακλής»  όπου εξακολουθώ να είμαι ενεργό μέλος έως σήμερα. Υπήρξα Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Πολυκάρπης και πρόσφατα ενεργό μέλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ως Αντιδήμαρχος Καστοριάς στον Τομέα Αγροτικών Θεμάτων και Πολιτιστικής Προστασίας. • Σήμερα είμαι Πρόεδρος στην Δευτεροβάθμια Σχολική Επιτροπή του Δήμου Καστοριάς.    Η εμπειρία μου στον χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης καθώς και οι αποκτηθείσες γνώσεις μου στον Τομέα της Γεωργίας με οδήγησαν στην απόφαση να θέσω τον εαυτό μου στην υπηρεσία του κοινωνικού συνόλου, ελπίζοντας για το  καλύτερο μέλλον  του Τόπου μου.   




Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

ΚΟΖΑΝΗ - Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εαρινή συναυλία του Μουσικού Σχολείου Σιάτιστας (Φώτο)

Έχεις δει ποτέ μουσείο…. ανθρώπινου σώματος; (Φώτο)