ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Συνεχίζεται η στάση εργασίας τον μεταφορέων της Λάρκο - Καμιά ανταπόκριση από τους υπεύθυνους της εταιρεία

Συνεχίζεται η στάση εργασία των μεταφορέων του λατομείου της Λαρκό στην Ιεροπήγη.
Όπως μας πληροφόρησαν έχουν να παίρνουν δεδουλευμένα από τον μήνα Μαΐο έως και σήμερα, πάρα τις κινητοποιήσεις τους οι υπεύθυνοι της εταιρείας αδιαφορούν πλήρως και δεν τους έχουν κάνει καμία ενημέρωση για το αν θα πληρωθούν.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, τις επόμενες μέρες το λατομείο και την εταιρία θα επισκεφθούν θεσμικοί του νομού για να βοηθήσουν στο να λυθεί αυτό το σοβαρό πρόβλημα και οι μεταφορείς να ξεκινήσουν να εργάζονται.

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ο Δυόσμος και τα οφέλη του αρωματικού βοτάνου

ΤΩΡΑ - ΚΑΣΤΟΡΙΑ: Όταν η δημοτική αρχή δεν μπορεί αναλαμβάνουν η πολίτες (Φώτο)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Τι διαφορετικό θα έχει φέτος η κοπή της πίτας των Φίλων Περιβάλλοντος

Ναι σε γάμους με μουσική αλλά... στο καθιστό η νύφη, ο γαμπρός και οι καλεσμένοι!

Εργασίες Καθαρισμού του Ρέματος Κεφαλαρίου από την Περιφερειακή Ενότητα Καστοριάς.

Η νέα πράσινη τάση θέλει ποτήρια από... κολοκύθες (Φώτο - Βίντεο)