Υπέροχη μέρα στο Χιονοδρομικό Κέντρο Βίτσιου (Φώτο)

Μια υπέροχη μέρα πέρασαν όσοι βρεθηκαν σήμερα στο χιονοδρομικό Κέντρο Βιτσίου, αλπικός καιρός, απέραντη λευκή ομορφιά με την φύση να μαγεύει τους επισκέπτες, λάτρεις του σκι να
απολαμβάνουν τις χιονισμένες πίστες του χιονοδρομικού και τα μέλη του ΣΧΟΚ γεμάτα ικανοποίηση βλέποντάς ότι οι κόποι τους δεν πάνε χαμένοι, μέσα από την χαρά και το χαμόγελο των επισκεπτών.
Στο χιονοδρομικό κέντρο σήμερα βρέθηκε και η επικεφαλής του συνδυασμού "Ενέργεια για τον Δήμο Καστοριάς" Κατερίνα Σπύρου.














Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ο Δυόσμος και τα οφέλη του αρωματικού βοτάνου

Εργασίες Καθαρισμού του Ρέματος Κεφαλαρίου από την Περιφερειακή Ενότητα Καστοριάς.

Κάνε τα όνειρα σου πραγματικότητα

Ναι σε γάμους με μουσική αλλά... στο καθιστό η νύφη, ο γαμπρός και οι καλεσμένοι!

ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ - Απαράδεκτο περιστατικό σε γνωστό ζαχαροπλαστείο της Παραλίας των Ν.Φλογητών (Φώτο)