Θετικές εξελίξεις για το Περιφερειακό Ιατρείο Μεσοποταμίας

Σύμφωνα με πληροφορίες του tragikogreece, μετά από τις διαμαρτυρίες του κόσμου, τις επιστολές του δήμαρχου Καστοριάς Γιάννη Κορεντσίδη και του Προέδρου Τοπικού

Μεσοποταμίας Δημήτρη Παρασκευόπουλου,
οι φωνές εισακούστηκαν και το επόμενο διάστημα θα ξεκινήσει κανονικά η λειτουργία του Περιφερειακού Ιατρείου Μεσοποταμίας, με αγροτικό Ιατρό σε καθημερινή βάση, θα επιστρέψει και ο ιατρός γενικής Ιατρικής και η νοσηλεύτρια που είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο Καστοριάς.. 
Πιθανών και κάποιες μέρες την εβδομάδα να επισκέπτεται το Ιατρείο και Παιδίατρος, αυτό θα αποφασιστεί τις επόμενες μέρες.

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Εργασίες Καθαρισμού του Ρέματος Κεφαλαρίου από την Περιφερειακή Ενότητα Καστοριάς.

Ναι σε γάμους με μουσική αλλά... στο καθιστό η νύφη, ο γαμπρός και οι καλεσμένοι!

Έξι επιδόματα πληρώνονται την επόμενη εβδομάδα (ημερομηνίες)

ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ - Απαράδεκτο περιστατικό σε γνωστό ζαχαροπλαστείο της Παραλίας των Ν.Φλογητών (Φώτο)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - ΚΡΑΝΙΩΝΑΣ: Το πλινθόκτιστο «στοιχειωμένο» χωριό της Ελλάδας! (Φώτο - Βίντεο)