ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Υποψήφιος με τον Γιώργο Πετκανά, ο Χαράλαμπος Ζυπίδης

Κατάγομαι από τη Μεσοποταμία Καστοριάς. Ζω και δραστηριοποιούμαι στην πόλη της Καστοριάς. Επισκέπτομαι τακτικά τον τόπο καταγωγής μου. Είμαι παντρεμένος με την Φαίη Βαΐου το γένος Σιάτρα ιδιοκτήτριας φροντιστηρίων ξένων γλωσσών. Ασχολούμαι ενεργά με το ποδόσφαιρο συμμετέχοντας σε ομάδες της περιοχής μας. Διατελώ μέλος Διοικητικού Συμβουλίου της Ευξείνου Λέσχης Άργους Ορεστικού και μέλος χορευτικού. Είμαι απόφοιτος Λυκείου Μεσοποταμίας, πτυχιούχος Α’ κύκλου ΤΕΕ μαθητείας ΟΑΕΔ Τμήματος Υποστήριξης Συστημάτων Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Πολυμέσων & Δικτύων. Συνεχίζω τις σπουδές μου στο ΙΕΚ Καστοριάς, Τμήμα Νοσηλευτικής.

Θα είμαι υποψήφιος στο ανεξάρτητο ψηφοδέλτιο του Γιώργου Πετκανά «Συμμαχία Ευθύνης» και θα δώσω αγώνα για να νικήσουμε στις εκλογές και θα συνεχίσω και μετά να αγωνίζομαι για να κτίσουμε μαζί, έναν νέο Δήμο: σύγχρονο και αποτελεσματικό - που θα έχει πάντα επίκεντρο τον άνθρωπο.

Με εκτίμηση
Χαράλαμπος Ζυπίδης

Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Τροχαίο ατύχημα στο Καλοχώρι (Φωτό)

Πανελλήνιες: Σάρωσε το ΕΠΑΛ Καστοριάς – Συνέντευξη Αλέξανδρος Ταμήλιας

Η Ραχήλ Μακρή κάνει κόμμα, το «Μέτωπο Νίκης» (Βίντεο)

ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Το παιδικό θέατρο Λάρισας αυρίο στην ΕΔΗΚΑ Καστοριάς

Τίτλοι Τέλους για το «Λούκυ Λουκ» - Το Θρυλικό Μπαρ στη Θεσσαλονίκη Κλείνει Μετά από 40 Χρόνια (Φώτο)