ΚΑΣΤΟΡΙΑ - Καθαρίστηκε ρέμα ομβρίων στο Τοιχιό με την συνδρομή της ΔΕΥΑΚ (Φώτο)

Επιλύθηκε με τη συνδρομή για άλλη μια φορά της ΔΕΥΑ Καστοριάς και δη του προέδρου της κ Πέτρου Τόσκου ένα πάγιο αίτημα συμπολιτών μας!!
Σκαπτικό ανέσυρε τόνους σκουπιδιών και φερτών υλών από ρέμα συνδεμένο με τα όμβρια ύδατα που "απειλούσε" με πλημμύρες παρακείμενες κατοικίες..
Τώρα είμαστε εν αναμονή καθαρισμού των φρεατίων Τοιχιού για να μπορούμε με ασφάλεια να πούμε καλό χειμώνα!!
Κατερίνα Πηγατσιώτη
Πρόεδρος Τοιχιού

Η εικόνα ίσως περιέχει: υπαίθριες δραστηριότητες

Η εικόνα ίσως περιέχει: υπαίθριες δραστηριότητες

Η εικόνα ίσως περιέχει: ουρανός και υπαίθριες δραστηριότητες



Αν βρήκατε ενδιαφέρον αυτό που είδατε, τότε κοινοποιήστε το και σε φίλους, μπορεί και σε αυτούς να είναι χρήσιμο!

Σχόλια

Διαβάστε επίσης

Ο Δυόσμος και τα οφέλη του αρωματικού βοτάνου

Ναι σε γάμους με μουσική αλλά... στο καθιστό η νύφη, ο γαμπρός και οι καλεσμένοι!

Εργασίες Καθαρισμού του Ρέματος Κεφαλαρίου από την Περιφερειακή Ενότητα Καστοριάς.

Η νέα πράσινη τάση θέλει ποτήρια από... κολοκύθες (Φώτο - Βίντεο)

Κάνε τα όνειρα σου πραγματικότητα

ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ - Απαράδεκτο περιστατικό σε γνωστό ζαχαροπλαστείο της Παραλίας των Ν.Φλογητών (Φώτο)